Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
collectorwwii schreef:Aankoop bij Jasper J perfect afgelopen : heldere afspraken, op tijd ter plaatse, man van z'n woord! Hopelijk tot binnenkort hier!
Bas ww2 schreef:Goede zaken gedaan met Jonasj, het geld stond snel op mijn rekening. Top bedankt!
dat geld ook voor jou.
"je mag elkaar beschermen, maar doe dit zonder wapens en helmen" een vredesboodschap van een leerling uit het eerst middelbaar waar ik stage heb gelopen...
wo2soldier schreef:dag iedereen,
clements trading is wel betrouwbaar toch?
Zeer betrouwbaar. Maak anders even een telefonische afspraak dat je bij 'm langs kunt gaan. Kun je zien wat je koopt. Clemens zit al een tijdje in de handel.
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Nogmaals een waarschuwing voor Fokke Wagenaar uit Leeuwarden alias ''BRAM'' op Marktplaats.
Ik wacht al maanden op een stel kaarten die ik betaald heb (lang en vaag verhaal) ik had er nog vertrouwen in dat het goed zou komen, hij zou ze zelfs op de fiets komen brengen als het moest .
Nu antwoord hij niet meer, vertrouwen is weg, dus ik ga aangifte doen.
Waar ik nu even benieuwd naar ben is of er hier toevallig ook nog mensen zijn die door hem opgelicht zijn.