Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het nieuwste dat ik GEKREGEN heb is een boekje dat de redding van Europa heet ofzoiets. Er staan allemaal redevoeringen van Hitler in met betrekking tot de inval op 22 juni 1921 in Rusland. Het is in het Nederlands geschreven en het lijkt mij een zeer zeldzaam boekje. Ik zal er eens wat foto's van maken.
Roel R. schreef:toch is het een goeie vent, als je een keer met succes iets van hem gekocht hebt dan verstuurt hij nieuwe aankopen zonder betaling af te wachten!
...en daarvoor heb je toch aardig wat vertrouwen in degene aan de andere kant van het beelscherm ( ) voor nodig, of niet soms?
Ik heb het niet vaak meegemaakt dat mensen mij spullen, zonder van te voren te hoeven betalen, opstuurden.
ja ik heb van die robsky gekocht hij stuurt me veel mails met specials voordat ze op qoop komen aardige gozer met mooie spullen hij heeft me een keer aangeboden om mee te gaan naar duitland jammer dat ik dat niet gedaan heb
Ja, robsky heeft me nu ook beloofd om een oogje open te houden naar apparte foto's van hele hoge officieren, en me te waarschuwen voordat hij ze online plaatst!