Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ze zeggen wel eens dat die Duitse bajo's met zaagrug zeldzamer zijn dan die zonder zaagrug, is dit eigenlijk wel zo? Ik zie namelijk vaker die MET zaagrug aangeboden staan. :S
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
sander vw schreef:voor later onder de parka die ik nog niet heb; een Duitse m36 tunic, met 2 medaille loops, zonder insignes, die ik wel al opzij heb laten leggen en er met plakband of een speld ga op steken. De mottegaten maken heb lekker echt en voor 30euro kon ik hem niet laten liggen? (mist 1 borstzak )
m36?? aan de zakken te zien is het geen m36!
maar toch mooie aankoop! en erg leuke prijs!! heb je meer foto's?
sander vw schreef:voor later onder de parka die ik nog niet heb; een Duitse m36 tunic, met 2 medaille loops, zonder insignes, die ik wel al opzij heb laten leggen en er met plakband of een speld ga op steken. De mottegaten maken heb lekker echt en voor 30euro kon ik hem niet laten liggen? (mist 1 borstzak )
m36?? aan de zakken te zien is het geen m36!
maar toch mooie aankoop! en erg leuke prijs!! heb je meer foto's?
is een m36 guido, alleen een ander type, heb er ook op gelet als ik het kocht de zakken zitten namelijk gewoon langs de binnenkant voor meer foto' ga naar de link een paar post naar boven
Miesjel; idd gatenkaas, bij mijn weten leerdammer er is al iemand dat er me een pak geld wil voor geven op wh awards, maar deze gaat niet weg, ik eet namelijk graag kaas
het is mij aangeleerd dat een M36 een groene kraag en plooien in de zakken heeft. dit werdt als de oorlog vorlgde versimpeld (kraag zelfde kleur als jas en plooien uit de zakken). dat bedoel ik te zeggen
Het is een originele stalhelm, zonder tekens en binnenwerk,dus niets speciaal(verder geen info) maar aangezien de 'betere' helmen veel te duur zijn heb ik deze gekocht, ben toch blij om een originele Duitse helm te bezitten en het is goed om te beginnen.