Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nieuwste aankoop (afgelopen zondag op Beurs in Huizen:
10 afleveringen van het tijdschrift "Deutscher Feuerschutz" (als onderdeel van de Ordnungspolizei staan hier veel voorschriften in die ook voor overige takken van de Polizei gelden. Daarom zeer interessant.)
1 Polizei Officiers adelaar
2 Polizei Dienstvoorschriftjes
Laatst gewijzigd door Ernst-H op 12 jan 2004, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Stijn schreef:Dat is iets voor Bjorn, misschien kan hij het van je overnemen.
Hij verzamelt alles van de Feuerschütz.
Moet ik ze natuurlijk wel willen verkopen.................en dat wil ik NIET
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Ernst-H schreef:Nieuwste aankoop (afgelopen zondag op Beurs in Huizen:
10 afleveringen van het tijdschrift "Deutscher Feuerschutz" (als onderdeel van de Ordnungspolizei staan hier veel voorschriften in die ook voor overige takken van de Polizei gelden. Daarom zeer interessant.)
1 Polizei Officiers adelaar
2 Polizei Dienstvoorschriftjes
Nu heb ik er spijt van dat ik mijn vader niet even heb gevraagd of hij er met mij heen wou...
BjornSpiN schreef:
Toevallig geen dubbele liggen??
Ik betaal goed hoor .
Bjorn.
Hoe goed is goed Bjorn? Ik heb in november één krantje verkocht voor zeer mooie prijs van 250 Euro. (nee.......is geen typefout
Nu heb ik er spijt van dat ik mijn vader niet even heb gevraagd of hij er met mij heen wou... Bjorn.
Je had ze toch niet gevonden. Ze lagen apart gehouden voor mij en dus niet op de tafel. Enkel de petadelaar lag op tafel.