Denk je echt dat dat werkt779 schreef:Is er al een idee om een ander forum op te richten? Ik ben van de partij.

Denk je echt dat dat werkt779 schreef:Is er al een idee om een ander forum op te richten? Ik ben van de partij.
Wat een onzin 779, waar staat dat je geen nieuwe aankopen mag posten? Dit is al tien keer uitgelegd. Het topic is gesloten omdat dat de enige manier is om bepaalde mensen te laten nadenken over hoe ze zich op dit forum profileren.779 schreef:Ik hou niet zo van een groot forum zoals dit (dan bedoel ik alleen groot qua leden en kennis, niet qua beheer) dat besluiten neemt waar 90% van de leden het niet mee eens is. Daarom heb ik al gehoord van meerdere leden dat ze hier weggaan en ergens anders hun heil gaan zoeken.. De grootste trots van dit forum was het onderdeel je nieuwste aankopen. Die trots is weg...
779
De (meeste) mods klagen altijd wel over het communiceren en het omgaan van sommige forumleden tegenover andere, maar dit vind ik dan ook weer ongepast..Martijn schreef:Waarom sluiteennnn???
Tssss, het forum gaat wel degelijk achteruit!!!!!!Bedankt voor het begrip en de duidelijke onderbouwing van je mening.Ik ben het met me naamgenoot Niels eens..
Ik kan je argumenten wel begrijpen en er zit wel waarheid in, maar nu zal je met het volgende zitten:Peter Moelans schreef:Kunnen die topics van Piet en Pol niet interessant worden? Het is hier al eens vermeld, maar ik denk dat het met een voorbeeld duidelijk gemaakt moet worden:
- Piet opent een topic over zijn nieuw rantsoenbonnetje, met foto en tekst: 'Mijn nieuwste rantsoenbon, ik ben er gelukkig mee'. Denk je dat er veel respons op komt? Volgens ons niet, dus wordt volgende optie interessanter:
- Piet opent een topic over zijn nieuw rantsoenbonnetje, met foto en tekst: 'mijn nieuwste rantsoenbon, ik ben er erg gelukkig mee. Heeft er iemand meer informatie over deze rantsoenbonnen? Nog iemand met rantsoenbonnen? Plats ze hier!'. Volgens ons kan je dan versteld staan van de informatie die bovenkomt.
Ben wel even eerlijk, er is geen een forum over dit onderwerp waarop je zoveel mag. Kijk alleen al eens naar de babbelbox etc.779 schreef: De staff doet goed zijn best, maar is, naar mijn mening, autoritair.
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 1 gast