Film van wo2forum leden

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.

film?maken?

Ja
24
51%
Nee
21
45%
anders nl.
2
4%

Totaal aantal stemmen: 47

viny
Lid

Bericht door viny »

Wouter schreef:
viny schreef:Nou ik sta honderd punten achter je! Voor evt. vragen, je stelt ze maar en we proberen er samen uit te komen RJ!
Nee, ik help helemaal niet mee aan deze film, ik zeg alleen dat het te realiseren is, omdat het al menig maal gebeurd is! En dat zijn geen low budget films, zero budget films, zoals ik al zei.

:roll:

Zero budget?
Wat denk je van reiskosten?
Er zijn GEEN films die 0 Euro kosten om te maken...
Voor evt. vragen kun je ze mij stellen, dus ja, ik help wel een beetje mee, reiskosten zijn persoonlijke kosten, geen kosten die je terug ziet in de film.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Shifty
Lid

Bericht door Shifty »

viny schreef:Voor evt. vragen kun je ze mij stellen, dus ja, ik help wel een beetje mee, reiskosten zijn persoonlijke kosten, geen kosten die je terug ziet in de film.
Sure , en als Steven Spielberg aan Tom Hanks vraagt om een scene te draaien in Europa dan moet Tom dat maar zelf betalen zeker ?
Von Pratt
Lid

Bericht door Von Pratt »

Ik snap niet goed waarom er over het maken van een film nu nog steeds zoveel problemen worden gemaakt....
Ik zou zeggen : diegene die een film willen realiseren moeten maar eens bijeen komen en diegene dat geen film willen maken of niet geloven in een eventuele realisatie, werken niet mee aan een film....

Als dit zo zou gebeuren, wordt het toch gewoon afwachten wie er nu eigenlijk gelijk had... maar ondertussen is er toch geen onderlinge rivaliteit meer tussen de forumleden.
Ik dacht toch dat het eigenlijke idee was bedoeld om de forummembers bijeen te krijgen en samen een film te maken, niet om onderlinge verdeeldheid te zaaien...want daar begint het nu toch steeds meer op te lijken...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Shifty
Lid

Bericht door Shifty »

Brigadeführer Von Pratt schreef:Ik snap niet goed waarom er over het maken van een film nu nog steeds zoveel problemen worden gemaakt....
Ik zou zeggen : diegene die een film willen realiseren moeten maar eens bijeen komen en diegene dat geen film willen maken of niet geloven in een eventuele realisatie, werken niet mee aan een film....

Als dit zo zou gebeuren, wordt het toch gewoon afwachten wie er nu eigenlijk gelijk had... maar ondertussen is er toch geen onderlinge rivaliteit meer tussen de forumleden.
Ik dacht toch dat het eigenlijke idee was bedoeld om de forummembers bijeen te krijgen en samen een film te maken, niet om onderlinge verdeeldheid te zaaien...want daar begint het nu toch steeds meer op te lijken...
Iedereen kan een film maken , iedereen mag een film maken. Een film moet wel goed zijn , anders heb je er ook geen zak aan.
viny
Lid

Bericht door viny »

Shifty schreef:
viny schreef:Voor evt. vragen kun je ze mij stellen, dus ja, ik help wel een beetje mee, reiskosten zijn persoonlijke kosten, geen kosten die je terug ziet in de film.
Sure , en als Steven Spielberg aan Tom Hanks vraagt om een scene te draaien in Europa dan moet Tom dat maar zelf betalen zeker ?
Haha, wat een belachlijk voorbeeld! Leuk bedacht!!
sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door sobel »

viny schreef:
Shifty schreef:
Haha, wat een belachlijk voorbeeld! Leuk bedacht!!
ik verwijs je nogmaals viny naar de punten op de vorige pagina
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
viny
Lid

Bericht door viny »

En daar heb je zeker geen ongelijk in!
Dirty harrY
Lid

Bericht door Dirty harrY »

Duitsers gezocht voor bij ons op de schietbaan.
Ik ga wel schieten euhhh filmen dan ;-)

Eerst maar een kijken wat voor spul je allemaal kan groeperen
duits, engels, us etc...
Robert-Jan
Lid
Lid

Bericht door Robert-Jan »

Loek D. schreef:
Justin schreef: Ik neem niet aan dat jij in je originele Duitse jasje mee gaat doen.. :roll:
Welk origineel Duits jasje... Meende toch dat 'm dikke nep was. Anyway...
Please,, hij heeft op WH-awards gestaan.. orgineel.. :wink:
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
Robert-Jan
Lid
Lid

Bericht door Robert-Jan »

Wouter schreef:Kerel dat is geen zero want dat kan niet... zijn low-budget films waar jij het dan over hebt.

Ik denk dat weinig mensen van dit forum er veel voor voelen om nu in één keer een hele re-enactment outfit te kopen of om in originele kleding rond te gaan lopen.

Maar als jij nou lekker samen met RJ alle wapenvergunningen, wapens, kostuums, catering, cameramannen en geluidsmannen, eventueel nog wat Tigers of Panthers, een aantal Me 109's, een stuk of 10 Shermans, wat Willy's en een toplocatie regelts dan doe ik mee ... :)
Ja, oke.. dat word inderdaad lastig.
Ik heb wel een keer geprobeerd een film te maken.
Ik had veel lui op dezelfde dag op dezelfde plek, voertuigen.
Wapens kun je regelen via de lokale politie, die mag daar vergunningen voor verlenen en dat is voor iedere gemeente weer appart.
Acteren word moeilijk
Catering kun je zelf voor zorgen (er hoeft niet altijd bratwurst te zijn)
En Wapens en reanactment kleding word lastig maargoed.
Stel iedereen van het forum doneerd 10 euro.. dan heb je al snel een low-budget film.die toch mooi kan zijn.
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Een film maak je niet in een dag.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Wouter
Lid

Bericht door Wouter »

En voor 10 Euro pp heb je geen voertuigen, vergunningen en kleding :roll:
Deas Gu Cath
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Wouter schreef:En voor 10 Euro pp heb je geen voertuigen, vergunningen en kleding :roll:
En ik ben toch benieuwd hoeveel leden er 10 euro zouden geven. :roll:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Shifty
Lid

Bericht door Shifty »

Edgar schreef:
Wouter schreef:En voor 10 Euro pp heb je geen voertuigen, vergunningen en kleding :roll:
En ik ben toch benieuwd hoeveel leden er 10 euro zouden geven. :roll:
Heeft er überhaupt al iemand boven de 18 jaar 'ja' gevote ?
De enige film die ik kan apprecieëren die gemaakt is door jonger is 'The Golden Lions' van Carl Wouters. En zo fout is het nog niet eens want die gasten zijn allemaal ouder dan 18 ...
O'Neal
Lid

Bericht door O'Neal »

Shifty schreef: Heeft er überhaupt al iemand boven de 18 jaar 'ja' gevote ?
De enige film die ik kan apprecieëren die gemaakt is door jonger is 'The Golden Lions' van Carl Wouters. En zo fout is het nog niet eens want die gasten zijn allemaal ouder dan 18 ...
Bij mijn weten is 'The Golden Lions' nog niet afgewerkt.. 'Back to Hell', waar ik aan heb meegewerkt (en in gespeeld) is daarentegen al wel af (en te zien op onze site).
Deze film hebben we gemaakt toen we 15-16 jaar waren, en we hebben al redelijk veel goede commentaren gekregen.

Greetz

O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt