Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Guido schreef:weet niet of dat verf is.. maar zitten kleine puntje op maar is toch redelijk glad dus weet zo niet wat voor een knopen maar achter op adelaar ect
Achterop de knoop een adelaar?, zijn het halfholle knopen Guido?.
aan de voorkant koperkleurig achtig en achter zilver achtig met inscripties ... de buitenkant gaat er om heen als het ware een soort dopje... moelijk uit te leggen zeg.. pfoe..
Guido schreef:aan de voorkant koperkleurig achtig en achter zilver achtig met inscripties ... de buitenkant gaat er om heen als het ware een soort dopje... moelijk uit te leggen zeg.. pfoe..
Foto, ook van mogelijk aanwezige stempeling in de jas zelf.
maar zoals ik al eerder heb gezegt is het van italiaanse aanmaak zoals vele duitse jasjes! dus ook een italiaanse stempel maar goed zal toch even maken!
maar zoals ik al eerder heb gezegt is het van italiaanse aanmaak zoals vele duitse jasjes! dus ook een italiaanse stempel maar goed zal toch even maken!
Ben bekend met het feit dat er Italiaanse stof werd gebruikt maar dit type ben ik daarin nog niet eerder tegengekomen.
Ben benieuwd naar de foto's.
haha dit is toevallig.. zojusit foto's gemaakt maar zijn te wazig en te onduidelijk! je kan er amper iets in herkennen.. dus zal niet gaan de detail fotos sorry,,