No hard feelings hoor

Die andere Timo schreef:De sfeer zou achteruit gaan op "het forum". Bedoelen we hier niet eigenlijk vooral de verzamerlaars en marktplaats secties? Alle voorbeelden en frustraties die ik hierover in deze thread lees komen voornamelijk uit die hoek.
Naar mijn idee niet, ik vind het wel mooi dat iedereen hier nu eens zijn mening geeft, en juist omdat de discussie ook daar over gaat, zijn standpunten goed onderbouwt..Die andere Timo schreef:Opmerking: gaat deze thread achteruit?
Precies, bij deze opmerking van Die andere Timo wil ik even aansluiten. Er wordt geopperd dat het forum achteruit gaat, en verschillende leden gaan dit overnemen. Volgens mij is er van achteruitgang geen sprake. Ik vind het de laatste tijd juist weer interessanter worden en we krijgen nog steeds een groeiend aantal postende leden. Om maar iets positiefs te noemen. Als je iets negatiefs tegenkomt of ervaart, moet je moeite doen om dit om te draaien en er juist niet in mee gaan! Een forum is volgens mij wat je er zelf van maakt!...maar waar horen "we" dit dan? Voor mij is het nieuw. Daarmee is meteen een toon gezet. Een vage mening die "we" blijkbaar horen, geen idee waar het vandaan komt en je staat zelf niet achter deze uitspraak.
Dan moet je natuurlijk wel oppassen voor schwalbes!gilles schreef:Kunnen we niet ook een systeem doen met gele kaarten ofzo
...klopt, maar mijn reaktie daarop miste jij dan weerAdrian schreef:Ps: voor de andere Timo.
Mocht je mijn vorige post gemist hebben.
Daarin staan links naar hetgeen de reden is van deze topic.
Die andere Timo schreef:Okay, maar das dan meteen een bevestiging van de volgende alinea uit mijn bericht...Die andere Timo schreef:De sfeer zou achteruit gaan op "het forum". Bedoelen we hier niet eigenlijk vooral de verzamerlaars en marktplaats secties? Alle voorbeelden en frustraties die ik hierover in deze thread lees komen voornamelijk uit die hoek.
het is een open forum dus iedereen heeft recht om hier te komenStijn schreef:Ja, het forum is achteruit gegaan naar mijn mening.
Er komen steeds meer nieuwe leden die weinig kennis van zaken hebben en steeds als argument gebruiken dat de beginnende verzamelaar ook een kans moet krijgen.
Stijn
ja sorry ik blijf me niet excuseren voor mijn schrijf stijlStijn schreef: Ook vind ik dat het met het taalgebruik vaak niet zo nouw wordt genomen. Er zijn berichten te vinden die bestaan uit totaal onzamenhangende zinnen zonder hoofdletters, punten en andere leestekens.
Stijn
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten