Harro schreef:Ik zucht omdat ik dit al vanaf pagina 1 van deze thread probeer duidelijk te maken

ok,ok hier de feiten BELGIEHarro schreef:Dat is bij de Nederlanders ook het geval: Thomas Dekker, Hans Dekkers, Joost Pothuma, Koen de Kort, Pieter Weening. Maar zo heeft elk land z'n jongeren. Het zegt dus niets.
Vul maar verder aan.......Harro schreef:Lees eens goed. Ik vergelijk niets met Nederland maar ik vergelijk België met Italië, Spanje, Duitsland, etc. Ik zeg juist dat Nederland en België er even slecht voorstaan. Maak bovenstaande lijstjes eens voor de Spanjaarden en de Italianen. Dan praten we verder.
BTW, ben je de Nederlandse Pro Tour zeges expres vergeten?
Naar mijn mening was het een schitterende Kracht-uitbarsting!Skylighter schreef:Hij heeft hem wel gewonnen, maar hoe?!? Daar zijn de meningen over verdeeld.GliderRider schreef:Zijn we trouwens de schitterende laatste kilometer in Gent-Wevelgem van dit jaar vergeten? Nico Mattan! een oude rot maar een zeer goede renner.
de meningen zijn inderdaad verdeeldHarro schreef:Het was absoluut zware koersvervalsing maar daar konden Mattan en zijn ploegleiding niets aan doen dus is het een reglementaire zege die ze hem niet af mogen pakken.
Nee, zo eenvoudig is het niet. Wil je je in dat statistische oorwoud begeven?Thijs schreef:hmmmmmm,de site van daarjuist vind ik niet maar het zal in ieder geval veeeeel hoger liggen.Maarja is dat ook niet te verklaren?Belgie heeft 10 miljoen inwoners,Italie......maal zo veel.Is het dan niet logisch dat ze veel meer "goede" renners hebben?
Thijs schreef:Harro schreef: Waar is het lijstje van de Italianen en Spanjaarden voor 2005?quote]
hmmmmmm,de site van daarjuist vind ik niet maar het zal in ieder geval veeeeel hoger liggen.Maarja is dat ook niet te verklaren?Belgie heeft 10 miljoen inwoners,Italie......maal zo veel.Is het dan niet logisch dat ze veel meer "goede" renners hebben?
Gebruikers op dit forum: Amazon, ClaudeBot, Majestic-12 en 0 gasten