Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ben vorig jaar voor de 1ste keer naar Normandië geweest en moet zeggen dat ik dit absoluut is wil terug zien,ik had tijd te kort.Vertek 9 juni voor de 5 de keer naar Polen om mijn kampen tocht verder te zetten,Kamp Majdanek & kamp Auschwitz-Birkenau staan op het programma.
johan willaert schreef:Vertrek vannacht naar Normandie om op tijd op de beurs van Vierville te zijn.....
Tot dinsdag zullen jullie het zonder mij moeten stellen.....
Ik was op de beurs van Vierville, en die van Isigny... en in de winkels in Ste Mere (Static Line), Quineville (QMC), en Ste Marie du Mont (Holdy en de tijdelijke winkel van JP Van der Zwaan)
In totaal kochten we:
minte NOS HBT broek...
Demolition Instruction Leaflet uit een houten kist TNT blokjes
Early M1936 Suspenders (Brass Hardware)
US Army Demolition Galvanometer
Barwood M6 Leather Scabbard
Wat boeken...
johan willaert schreef:Ik was op de beurs van Vierville, en die van Isigny... en in de winkels in Ste Mere (Static Line), Quineville (QMC), en Ste Marie du Mont (Holdy en de tijdelijke winkel van JP Van der Zwaan)
In totaal kochten we:
minte NOS HBT broek...
Demolition Instruction Leaflet uit een houten kist TNT blokjes
Early M1936 Suspenders (Brass Hardware)
US Army Demolition Galvanometer
Barwood M6 Leather Scabbard
Wat boeken...
Johan
Een reis naar Normandië is natuurlijk nooit niet voor niets maar dan ook nog met een paar interessante aankopen thuis komen maakt het alleen nog maar mooier .