metaaldetector info

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Simon
Lid

Bericht door Simon »

Ja inderdaad, maar dan nog het blijft gevaarlijk en ik vind het eigenlijk niet verantwoord om een kind van 9 erop uit te sturen
maarja dat is mijn mening, je doet wat je wilt hé....
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Jah dat vind ik ook, maar vind jij niet dat iemand van 16 als die naar WOII zoekt, dat dat al een stuk minder gevaarlijk is dan iemand van 9 die daarna zoekt.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Simon
Lid

Bericht door Simon »

Iemand van 16 heeft er waarschijnlijk (niet altijd) meer verstand van dan iemand van 9...
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Jah nou dat bedoelde ik :) Maar jij zoekt toch ook met een metaaldetector?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Oberschütze
Lid

Bericht door Oberschütze »

jah een kind van 9 heeft minder verstand als iemand van 16 lijkt me ... een kind van 9 weet waarshijnlijk nognieens het verschil tussen kogel en huls dus stel voor een 2cm flak kop .. die krenge lijken op het eerste gezicht niet gevaarlijk voor zn kind
Das Feuer liebt mich!
Oberschütze
Lid

Bericht door Oberschütze »

Simon schreef:Ja inderdaad, maar dan nog het blijft gevaarlijk en ik vind het eigenlijk niet verantwoord om een kind van 9 erop uit te sturen
maarja dat is mijn mening, je doet wat je wilt hé....
Ja ik zou zorge dat er iniedergeval een ouder persoon bij is die er meer verstand van heeft :!:
Das Feuer liebt mich!
Philip,ABRG
Lid

Bericht door Philip,ABRG »

Hoe je ook went of keert munitie uit beide WO's is en blijft gevaarlijk dus oppassen is altijd het advies, het vervoeren en demonteren is een klusje voor de EOD.
Ik heb al heel wat explosieven gevonden, en het is gewoon een kwestie van politie bellen en klaar, dan ben jij er vanaf, heb je de verantwoording afgedragen en kan je verder gaan.
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Jah idd dat is waar. Maar ik zeg al, gelukkig vind ik zelden explosieven :)
Simon
Lid

Bericht door Simon »

RelicHunter44 schreef:Jah nou dat bedoelde ik :) Maar jij zoekt toch ook met een metaaldetector?
Nope ik zoek nog niet met een metaaldetector, hoop er over een paar maand mee te gaan begingen :)
Nick
Lid

Bericht door Nick »

Tja munitie is gewoon gevaarlijk, je hoeft er maar een verkeerde tegen te komen. Ook al ligt die er wat korter in, het is gewoon levensgevaarlijk.
Want sowieso, je graaft er langs, maar je zult het er toch uit moeten halen, om te kijken wat het is.
Infanterie: Königin aller Waffen!