Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Maar ik wil best wel een ruzie met je, David. Nouja geen serieuze ruzie natuurlijk, want dat vind ik niet leuk, daarvoor ben je te goeie vriend
Ik wil eindelijk eens met je vechten, maar waarom wil jij toch niet?
Adrian schreef:Is hij origineel, Thomas?
T'is te zeggen,heb je hem als origineel of replica gekocht?
Wel, Adrian, het is een replica, me gegeven op 03.03.2003 door een lid van de Vlaamse Oostfrontgemeenschap als teken van appreciatie voor lange activiteit en onderzoek naar facetten zoals bezetting, collaboratie en andere. Hij is in prima staat hoor, jammer dat het zo moeilijk te scannen valt. Van de Duitse SS-Polizei-veteranenorganisatie kreeg ik maar een kogelpen hoor, een bikske zoals we dat zeggen.
Ben blij dat je hem als replica hebt gekregen omdat sommige lieden deze replica's ook te koop aanbieden als origineel voor veel geld.
Deze type replica is zelfs niet echt een goede kopie,maar heb er al geweten die zich toch hebben laten vangen.
Wel, Adrian, het is een replica, me gegeven op 03.03.2003 door een lid van de Vlaamse Oostfrontgemeenschap als teken van appreciatie voor lange activiteit en onderzoek naar facetten zoals bezetting, collaboratie en andere.
Wat is precies deze Oostfrontgemeenschap????
Vertel hier als het u blieft iets meer over.