NVA
- magicdutchmen
- Lid
- Jan Klaassen
- Lid
Re: NVA
0900-STASI :O
Wat zonde...een plastic paradehelm vern**kt. En nog 25 dollar vragen ook? Dat is een goede prijs voor zo'n ding in nieuwstaat. Staat er ook nog onder 'hard PVC helmet' en ;The dent attests to the strength of this helmet;... DENT?? Dat is er wel meer dan een x)
Wat zonde...een plastic paradehelm vern**kt. En nog 25 dollar vragen ook? Dat is een goede prijs voor zo'n ding in nieuwstaat. Staat er ook nog onder 'hard PVC helmet' en ;The dent attests to the strength of this helmet;... DENT?? Dat is er wel meer dan een x)
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
-
sgtmeat
- Lid
- Jan Klaassen
- Lid
Weet niet precies wat het is, maar het ziet er niet naar uit alsof er geboden gaat worden...
-
sgtmeat
- Lid
nog een paar kleine foto's gevonden.
http://www.terneuzeninbeeld.nl/blog/2 ... urn false;
de foto's van onze eigen persfotograaf krijg ik op een cd tjs dus daar zullen jullie nog even op moeten wachten
http://www.terneuzeninbeeld.nl/blog/2 ... urn false;
de foto's van onze eigen persfotograaf krijg ik op een cd tjs dus daar zullen jullie nog even op moeten wachten
- Jan Klaassen
- Lid
Ziet 'r mooi uit! Wanneer is je volgende grotere evenement? Zal wel op z'n retour zijn zeker richting de winter?
-
sgtmeat
- Lid
zeg maar gerust ergens in juni 2011 
ik weet niet of jij het benzine verbruik van een gaz 69 of 66 weet, maar zo rijk zijn we niet dat we meer dan 2 evenementen kunnen doen per jaar,
at least for the moment, aangezien er veel geld in het restaureren gaat zitten. maar ik ben wel met me maten, in volksmarine pakkie op fort vechten, in utrecht, dit weekend, is ook een evenementen niet waar wij staan maar als je op zaterdag gaat, zul je ons vanzelf wel zien lopen, drie gekken in matrozen pak tussen al die wo2 geeks. xD
ik ga weer verder met tegeltjes van de keuken muur slopen.
ik weet niet of jij het benzine verbruik van een gaz 69 of 66 weet, maar zo rijk zijn we niet dat we meer dan 2 evenementen kunnen doen per jaar,
at least for the moment, aangezien er veel geld in het restaureren gaat zitten. maar ik ben wel met me maten, in volksmarine pakkie op fort vechten, in utrecht, dit weekend, is ook een evenementen niet waar wij staan maar als je op zaterdag gaat, zul je ons vanzelf wel zien lopen, drie gekken in matrozen pak tussen al die wo2 geeks. xD
ik ga weer verder met tegeltjes van de keuken muur slopen.
- pietertje
- Lid
sgt, ik heb genoten van de foto's. ik hoop dat jullie ook eens een x bij mij in de buurt komen. lijkt me geweldig om te komen kijken
om toch even aanwezig te blijven: enkele foto's
hier een aanwinst die ik al een tijdje heb, ingewerkt in een setje.
een stabfeldwebel wintermantel van het musikerkorps.
ik weet niet of de totale set zo klopt, feedback is zeer welkom

als 2e, mijn LuSK major, van jan. hij mist nog een russisch absolventenabzeichen en een mooie spange, ik wil er 1 van minstens 6 stuksO-)

en als laatste een opgewerkte foto van Leutnant der Möt Schutzen von der Ritt.

enjoy:)
om toch even aanwezig te blijven: enkele foto's
hier een aanwinst die ik al een tijdje heb, ingewerkt in een setje.
een stabfeldwebel wintermantel van het musikerkorps.
ik weet niet of de totale set zo klopt, feedback is zeer welkom

als 2e, mijn LuSK major, van jan. hij mist nog een russisch absolventenabzeichen en een mooie spange, ik wil er 1 van minstens 6 stuksO-)

en als laatste een opgewerkte foto van Leutnant der Möt Schutzen von der Ritt.

enjoy:)
- Jan Klaassen
- Lid
Mooie foto die van die Leut!
Setje ziet er goed uit, al zou ik persoonlijk een grijs overhemd nemen, aangezien een wit overhemd alleen bij parade en uitgaans-uniformen werd gebruikt en dit meer een dienstuniform lijkt (?).
Major jasje is leuk geworden!
Setje ziet er goed uit, al zou ik persoonlijk een grijs overhemd nemen, aangezien een wit overhemd alleen bij parade en uitgaans-uniformen werd gebruikt en dit meer een dienstuniform lijkt (?).
Major jasje is leuk geworden!
- panzer lehr
- Lid
- Jan Klaassen
- Lid
Leuk! Is altijd mooi om te zien. Ben je d'r toevallig aangekomen of gericht gezocht?
Groeten
Groeten