Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
n2 schreef:Voor zover ik weet mag je ook geen onderdelen van munitie bezitten, dus zelfs geen hulzen, alhoewel hier wel niet moeilijk over zal worden gedaan..
Hulze mag tegenwoordig wel vroeger niet, je mag tegenwoordig ook een lichtkogel pistool hebben zonder vergunning.
De landing van een PV mag je natuurlijk niet hebben, de buis, zal niemand een probleem mee hebben, omdat een leek dat niet zal herkennen als een wapen.
Vandaag een wezen zoeken op 2 locaties, 1 waar 3 ik denk zelf 10,5cm kannonen duitse hebben gestaan, vond in bodem van een ijzeren huls, de rest was weggerot, en de 2de lokatie was een Canadees kampement in de bossen , man wat een zooi, en maar zeggen dat de duitsers spullen pikten,soeplepels,juslepel, flessen borden, restant koffiemolen, ga zo maar door ben benieuwd wat ik nog meer tegenkom, later even wat foto's van militaire vondsten. waaronder een Canadese aansteker en een knoop
Laatst gewijzigd door Philip,ABRG op 09 jun 2005, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Philip,ABRG schreef:Vandaag een wezen zoeken op 2 locaties, 1 waar 3 ik denk zelf 10,5cm kannonen duitse hebben gestaan, vond in bodem van een ijzeren huls, de rest was weggerot, en de 2de lokatie was een Canadees kampement in de bossen , man wat een zooi, en maar zeggen dat de duitsers spullen pikten,soeplepels,juslepel, flessen borden, restant koffiemolen, ga zo maar door ben benieuwd wat ik nog meer tegenkom, later even wat foto's van militaire vondsten. waaronder een Canadese aansteker en een knoop
Mooie vondsten dus!
Ik neem altijd het glas mee en laat de pannen liggen, doe jij dat ook?
Ja klopt alles wat niet militair is, of doorgeroest laat ik liggen, het enige glas wat ik ooit heb meegenomen, waren een 3tal melkflessen met daarop de naam JOHANNAHOEVE, dat vond ik wel leuk, omdat het toch iets met de Slag te maken had.