Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Maar als je het onderschrift en de oorlogsverslagen leest; Ein stolzer Augenblick: Diese vier Amerikaner werden mit dem Silver Star ausgezeichnet. Einige Monnate später ist Oberleutnant Paul Boesch (aus dem Foto der einzige lachende, 2. von links) der einzige, der noch lebt......
Polte schreef:Indrukwekkend op het eerste gezicht niet......
Maar als je het onderschrift en de oorlogsverslagen leest; Ein stolzer Augenblick: Diese vier Amerikaner werden mit dem Silver Star ausgezeichnet. Einige Monnate später ist Oberleutnant Paul Boesch (aus dem Foto der einzige lachende, 2. von links) der einzige, der noch lebt......
;;; Hölle im Hürtgenwald.
kun je het even vertalen aub. ik ken namelijk niet al te goed duits. even mijn persoonlijke vertaling in het kort: 4 amerikanen met zivleren ster. iets met paul boesch die nog de enige is die leeft????
it's not how many you write but what you write in the books of history
Een trots moment: Deze vier Amerikanen worden onderscheiden met de Silver Star. Enkele maanden later is eerste luitenant Paul Boesch (van de foto en dan de enige die lacht, 2e van links) de enige die nog leeft.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Polte schreef:Indrukwekkend op het eerste gezicht niet......
;;; Hölle im Hürtgenwald.
Zeker indrukwekkend icm het onderschrift. Ik ben wel benieuwd naar de oorlogsverslagen (die erbij horen?). Waar heb je de foto vandaan gehaald?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Hebben jullie daar ook last van dat er zon ongelooflijke woede in je opkomt, en je denkt van; als ik daar bij was, had ik ze stuk voor stuk zon harde klap gegeven dat ze niet meer bij kwamen?