Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier ook mijn nieuwe aankopen:
Aantal foto's van Eben Emeal,en fort eben emeal.(er waren ook 6 foto's van Maastricht te koop,maar werd daar helaas overboden )
Leuke foto. Dat zijn vlnr Teddy Wisch, Gustav Knittel, Paul Gühl en Hans Dauser van de LSSAH. Foto genomen op 4 juni 1944 tijdens de RK uitreiking. Foto's komen oorspronkelijk uit de nalatenschap van Gühl. De totale serie bestaat uit negen foto's. Ik hoop dat je er niet teveel voor moest betalen want er zijn letterlijk honderden repro's van in omloop. Twee uit de serie, waaronder de foto die jij toont, staan ook in het Leibstandarte boek van Ralf Tiemann.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Over Knittel gesproken: dit is wel een aardige. Jammer dat het negatief niet zo mooi meer is. Foto uit 1935
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
En een recente aanwinst. Knittel (rechtsboven met pijp) viert carnaval met enkele medestudenten van de Junkerschule Tölz (1938)
Hallo Harro,
ik heb ook gehoort dat mijn foto meer gepubliceerd geweest is, maar ik dek wel dat de foto van voor '45 is, ziende aan de staat van de foto, de kleur en de achterkant. In ieder geval ben je zeer bedankt voor de uitleg!
Nog een prettige kerstavond.