Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tip: om de layout te behouden kun je door een keer op de INSERT of INS toets te drukken gewoon over de regel heenschrijven, zo blijft het aantal spaties gelijk en verspringen de v'tjes enzo niet.
Dat zou de leesbaarheid van het schema moeten bevorderen.
Laatst gewijzigd door Proos op 26 dec 2003, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/
Zullen we eerst een datum plannen? Als ik namelijk kan, ben ik overal. Als ik niet kan, ben ik er niet bij. Misschien een nieuw topic voor de datum en dan data rond vakanties? Door de week moet ik (ook in vakanties) gewoon werken en anderen misschien ook wel.
Ik denk zelf dat we het beter door de week in een vakantie kunnen plannen, want in het weekend is het OV hier in Flevoland niet bepaald geweldig te noemen qua dienstregeling en daar ben ik toch van afhankelijk.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Als we het laatste weekend van een vakantie nemen ga ik zeker niet kunnen, dan moet ik voor school werken. De krokusvakantie loopt hier trouwens van 23 tot 29 februari.