Ben je wel eens in Normandie geweest.
- Dodo
- Lid
-
- Lid
- Dodo
- Lid
Bedankt voor de tip! Ik moet nog maar eens teruggaan naar Normandië, en dan zonder mijn zusjes... (dat klein grut werkt nooit mee als je interessante dingen wilt bekijken, moet altijd winkelen)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Forrest Guth 506th P.I.R
- Lid
Het Dead mens corner museum was mijn hoogte punt toen ik in normandië ben geweest. het ziet er zo goed en verzorgt uit, en dat winkeltje die er bij zit is ook heel mooi en niet duur!
toen ik in normandië was zijn we eerst wat in het oosten van normandie gebleven bij Pegasus brug geweest en en daar bij die Baterij die daar in de buurt staat genaamt hermanville. en ben ook bij alle stranden geweest. toen zijn we door gereden naar westen waar ik het liefst heen ging, bij het Omaha Cemetry geweest wat is dat indrukwekent zeg! toen ben ik daar naar stuk of 14 museums geweest maar Dmc is toch het hoofte punt sammen met het Airborne museum in St-mere-eglise je hebt in 2 weken zeker heel veel gezien!
als je fotos wilt zien kun je me wel toevoegen Msn(wim1106@hotmail.com)
toen ik in normandië was zijn we eerst wat in het oosten van normandie gebleven bij Pegasus brug geweest en en daar bij die Baterij die daar in de buurt staat genaamt hermanville. en ben ook bij alle stranden geweest. toen zijn we door gereden naar westen waar ik het liefst heen ging, bij het Omaha Cemetry geweest wat is dat indrukwekent zeg! toen ben ik daar naar stuk of 14 museums geweest maar Dmc is toch het hoofte punt sammen met het Airborne museum in St-mere-eglise je hebt in 2 weken zeker heel veel gezien!
als je fotos wilt zien kun je me wel toevoegen Msn(wim1106@hotmail.com)
we jump together we, we all come home together!
het gaat er niet om te sterven uit de naam van je land... het gaat er om je vijand te laten uit naam van het zijne.
het gaat er niet om te sterven uit de naam van je land... het gaat er om je vijand te laten uit naam van het zijne.
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
-
- Lid
*******************************************************johan willaert schreef:Jouw financiële pijngrens is duidelijk hoger dan die van de doorsnee verzamelaar.....Forrest Guth 506th P.I.R schreef:en dat winkeltje die er bij zit is ook heel mooi en niet duur!
Het reprospul is er goedkoop, het overige niet. Een van de beste musea in zijn soort, (mede)eigendom van Michel Detrez, naar ik dacht.
- irish guards
- Lid
ik ben in normandie geweest.
Toen ik 10 was,was ik met m,n opa geweest.
BIJ een camping die 100 van het strand ligt.
BIJ een camping die 100 van het strand ligt.
- Forrest Guth 506th P.I.R
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
-
- Lid
Ben er al een keer of acht geweest, telkens in een andere streek. Ga er volgend jaar weer heen, voor een week of zo. Als iemand een tip heeft over V1-sites in het gebied "Manche" zou hij me daar een groot plezier mee doen...Heb er tot nog toe een tweetal weten te localiseren...maar er moeten er nog te vinden zijn...
Oorlog aan den Oorlog (Bram Vermeulen)
-
- Lid
- irish guards
- Lid
-
- Lid