Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wie organiseert de forummeet daar in 't Noorden? Het gaat om een museum daar en het concentratiekamp. Kwestie van even een leuke spot uitzoeken, bellen voor de prijzen, in-and-outs. Polletje doen met mogelijke data en kijken wie er allemaal willen komen dan.
De openingstijden van het Herinneringscentrum Kamp Westerbork zijn als volgt:
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 10.00 - 17.00 uur
Zaterdag en zondag 13.00 - 17.00 uur
(in juli en augustus van 11.00 - 17.00 uur)
Het Herinneringscentrum is dus altijd wel geopend.
Aangezien er nog vanalles geregeld moet worden, lijkt mij een datum tussen eind mei, begin juni wel haalbaar?
Quote de code en plaats je naam op de datum dat jij kunt. (alle data vallen op een zaterdag)
Ik zal vrij moeten vragen, maar dat is denk ik wel te regelen, als ik het maar op tijd weet. Dus je zou mij overal bij kunnen zetten, als de datum maar op tijd vast staat.
Wel rekening houden met de diverse vertragingen, ik ken de NS onderhand wel. Als we met een groepje reizen kunnen we ook genieten van elkaars OV (korting).
Is er een reden dat er geen zondagen in de lijst staan? Dan is er weer meer keuze.
Hoe laat is het museum open? Als dat vroeger open is, kunnen we daar misschien eerst heen.