Maar waarom doe je zoveel moeite om BoB en de hype eromheen te verdedigen? Dat doet mij alleen maar denken dat je zelf ook een BoB-freak bent..
@ Bigshot: tja.. wat valt daar nog over te zeggen..

Nick: Ik weet inderdaad niet hoeveel moeite JIJ ervoor gedaan hebt, maar ik zal je vertellen, zo'n 4-5 jaar geleden, toen BoB bijna als bloed door mijn aderen stroomde (Nick Verbakel schreef:Brian: Jij weet nieteens hoeveel moeite ik ervoor hebt gedaan dus dan kan je dat niet zeggen.
Als deze mensen gewoon van hun oude dag willen genieten kunnen ze dat altijd melden, want mensen zoals bill Guarnere die willen heel graag schrijven, hij vind het juist leuk als mensen hem schrijven.
Volgens mij valt het wel mee dat ik daarmee loop te pronken, jullie weten toch niet met hoeveel mensen ik contact mee heb en met welke mensen ik contact mee heb, als ik aan iedereen ga vertellen met wie ik contact heb en wat ze allemaal vertellen, dan loop ik ermee te pronken.
Michiel,Maar waarom doe je zoveel moeite om BoB en de hype eromheen te verdedigen? Dat doet mij alleen maar denken dat je zelf ook een BoB-freak bent..
Johan wat bedoel je daar mee ik snap het niet helemaal.Zoals daar zijn?
Ik ga contact proberen te zoeken met enkele veteranen en als die veteranen dat niet willen dan moeten ze niet reageren, zo simpel is het.Voor adressen en email moet je niet bij mij zijn en er werd hier nog gezegd dat je die mensen met rust moest laten?! dus ik vraag me af of mensen dat gaan vertellen.
Nick, niet zomaar met uitspraken gooien als je geen idee hebt waar iemand zich mee bezig houdt. Ik heb, tot op heden, contact gehad met een paar honderd veteranen. Sommige bijna dagelijks, de meesten wekelijks tot maandelijks. Een klein gedeelte heb ik slechts één keer contact mee gehad en een gedeelte is inmiddels overleden.Nick Verbakel schreef:Bigshot: Overdrijven is ook een vak.
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 1 gast