MOH:AA

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Tim
Lid

Bericht door Tim »

of gebruik gewoon een tutorial, er is vast iets eenvoudigs dat je verkeerd doet, want de single player is helemaal niet moeilijk.
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

Het spel is zeker doenbaar zonder cheats. Ik heb het meermaals op de hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld, inclusief alle verborgen doelen...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Shifty
Lid

Bericht door Shifty »

Brianlinden schreef:12fsd zat ik speel niet meer zo vaak maar als je zin heb DAAG ME UIT :D

[12thFSD] is no more !
Helft van de clan is opgestapt omdat er zich racisten en neo-nazi's bevonden in het S]turmtruppen regiment
-Sniper-
Lid

Bericht door -Sniper- »

Numb schreef:Het spel is zeker doenbaar zonder cheats. Ik heb het meermaals op de hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld, inclusief alle verborgen doelen...
yeps me 2

Ik speel het nog steeds.

Ik zit al anderhalf jaar in |EM| http://www.europeanmercenaries.com/

Tag |EM| Sgt.-Maj. A. -Sniper- |CC|
Greetzzz -Sniper
[-Mark-]
Lid

Bericht door [-Mark-] »

maar k ben nu bij dat level met die brug dat de duitsers de brug willen opblazen en dat moet jij dan voorkomen en later moet je de coordinaten afgeven aan de vliegtuigen en dan ga k duz in die toren zitten maar dan schieten de tanks op mij ofzo:Smaar k zal eens ff een level ervoor weer overnieuw doen misschien veranderd en dan iets
The story of dedication and sacrifice in Normandy will never be forgotten.
AtroX
Lid

Bericht door AtroX »

Ah die missie herinner ik mij nog :)
Gewoon zo goed mogelijk snipen en in beweging blijven dat de tanke je niet snel raken. Ook op tijd u omdraaien als de duitsers binnen gelopen komen :)

Ge moet op die duitsers die nr de brug lopen schieten denk ik, die blazen anders die brug op (als ik me goed herinner)
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
-Sniper-
Lid

Bericht door -Sniper- »

ja eerst die duitsers neer snipen en dan met je verekijker op de tanks richten en dan op schieten drukken zodat vliegtuigen ze opblazen.
Greetzzz -Sniper
[-Mark-]
Lid

Bericht door [-Mark-] »

ja dat doe k maar dan ga k tog nog dood want dan komen de vliegtuigen te laat en dan schieten de tanks op die toren waar ik zit en dan ga ik weer dood...
The story of dedication and sacrifice in Normandy will never be forgotten.
vincent
Lid

Bericht door vincent »

blijven bewegen, van de ene stelling naar de andere, dan lukt het wel ;)
Ik heb er geen kracht meer voor
-Sniper-
Lid

Bericht door -Sniper- »

het is mij toch al verschillende keren gelukt ook op de moeilijkste stand
Greetzzz -Sniper
Thunderdome
Lid

Bericht door Thunderdome »

ik speel ut ook online en zit bij Hell Terrors clan(spearhead clan) mijn naam is op het moment =[H*T]=|ReC|Thunderdome maar daar moet nog een ranking bij want wwe ehbben er nog geen
ik speel het niet meer single player is te saai vergeleken met online spelen.
biertje?
junior
Lid

Bericht door junior »

Dag iedereen,
Zoals somigen van julie weten ben ik begonnen met MOHAA. Wat is dat allemaal met die "clans" enzo?
Groeten,
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
vincent
Lid

Bericht door vincent »

een clan zijn een groep mensen die samen online vechten. de één houdt ervan, de ander niet.
Ik heb er geen kracht meer voor
Maj.Cain
Lid

Bericht door Maj.Cain »

Ik heb ook een eigen clan, ben in 2001 met Moh AA gestart en zijn in 2005 overgestapt naar Cod u/o.
Op http://www.clanbase.com vindt je clans voor bijna elk spel, daar vechten we zeg maar tegen elkaar om de punten, in een ladder systeem.
Er zijn ook zomer cups en andere prijzen te behalen voor je clan, zeg maar de beste van Europa of de wereld te worden is elke clan z'n droom.
In het kort, een groep game junkies bij elkaar die tegen het zelfde soort spelen over de hele wereld of allleen in europa.
neem maar eens een kijkje op de website van mijn clan, kan je beetje zien hoe het in elkaar steekt, en op clanbase snuffelen!!

Greets,
Cain
Laatst gewijzigd door Maj.Cain op 16 aug 2005, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
gilles
Lid

Bericht door gilles »

Maj.Cain schreef:Ik heb ook een eigen clan, ben in 2001 met Moh AA gestart en zijn in 2005 overgestapt naar Cod u/o.
Op http://www.clanbase.com vindt je clans voor bijna elk spel, daar vechten we zeg maar tegen elkaar om de punten, in een ladder systeem.
Er zijn ook zomder cups en andere prijzen te behalen voor je clan, zeg maar de beste van Europa of de wereld te worden is elke clan z'n droom.
In het kort, een groep game junkies bij elkaar die tegen het zelfde soort spelen over de hele wereld of allleen in europa.
neem maar eens een kijkje op de website van mijn clan, kan je beetje zien hoe het in elkaar steekt, en op clanbase snuffelen!!

Greets,
Cain
welke clan?

Ken je toevallig Lg?
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels