Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dat heeft met de volksaard te maken. Misschien was het je al opgevallen, dat er in de Verenigde Staten en Engeland óók SS wordt gere-enact. Nederlanders gaan daar nou eenmaal wat moeilijker mee om. Leg je er bij neer.
Ik ga hier geen kruistocht voor SS re-enactment beginnen hoor, het was enkel een opmerking
Maak van België maar Wallonië. In Vlaanderen is SS re-enactment ook niet van de grond gekomen.
zozo, dat wist ik niet.
Dat heb je met al die regeringen hier, in het ene deel mag het wel, in het andere deel van het land niet.
Mijn punt is enkel hoe het komt dat er in sommige gebieden moeilijk wordt gedaan rond SS re-enactment, en in andere gebieden niet. En waarom Nederland zulk een land is.
jurgen schreef:Mijn punt is enkel hoe het komt dat er in sommige gebieden moeilijk wordt gedaan rond SS re-enactment, en in andere gebieden niet.
Waarom mag je in Nederland op de snelweg maximaal 120 km/h, en in Duitsland op veel snelwegen onbegrensd? Waarom kun je in Amerika bij de groenteboer (bij wijze van) een shotgun kopen en in Nederland niet? Dat is nou eenmaal zo. Dat is de volksaard, in een democratie bepaald het volk de regels.
jurgen schreef:En waarom Nederland zulk een land is.
Leg je erbij neer en hou op met zeuren. Het re-enacten van Waffen-SS is in Nederland niet gewenst en dat zal lang zo blijven.
Punt uit, deze conversatie tussen jou en mij is gesloten. Het is leuk om te discussiëren over re-enactment, maar blijf niet telkens dezelfde vragen stellen die (reeds) zijn beantwoord door anderen.
woudric schreef:Punt uit, deze conversatie tussen jou en mij is gesloten. Het is leuk om te discussiëren over re-enactment, maar blijf niet telkens dezelfde vragen stellen die (reeds) zijn beantwoord door anderen.
ik weet dat dit niet he gepaste topic is maar kan iemand me mischien effe verder helpen...
ben namelijk op zoek naar meer informatie over een SANITATOR ,
de spullen die deze bevatte of nodig had en beetje voorgeschiedenis enzo je weet wel ...
hoop dat iemand me verder helpen kan .
In Nederland is reenacment triest alles wat de lplg zegt is heilig en blablabla.
Lang leve Engeland LOL
Altijd op zoek naar
militaire spullen vn missies, uniformen,patches,uitrusting
Nederlands baretembleem Nationale Reserve.
Nederlandse straatnamen jaren 50
the.warlord1944 schreef:In Nederland is reenacment triest alles wat de lplg zegt is heilig en blablabla.
Lang leve Engeland LOL
Laat me raden, meneer doet SS reenactment in Engeland bij een of andere ongure club?
Gezien z'n forumnaam zal het wel zoiets zijn inderdaad. Wat een loze opmerking warlord...
De LPLG zorgt ten minste voor richtlijnen en mogelijkheden op het reenactment gebied in Nederland. Wie zonder regels (en daardoor zeer onveilig) oorlogje wil spelen moet dat maar ergens in het oostblok doen en wie niet tevreden is over de regels moet inderdaad maar verkassen naar een land waar die regels anders zijn.
"Het is makkelijk het werk van een ander af te kraken ook als men met eigen handen niks kan maken!!!"
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Ook de reden dat de meeste films tegenwoordig in t oostblok gemaakt worden he .
Meer voertuigen en reenacters.
Heb evenementen meegemaakt van meer dan 300 man per event.
Kan alleen war en peace show nog aan tippen.
Altijd op zoek naar
militaire spullen vn missies, uniformen,patches,uitrusting
Nederlands baretembleem Nationale Reserve.
Nederlandse straatnamen jaren 50
the.warlord1944 schreef:Ook de reden dat de meeste films tegenwoordig in t oostblok gemaakt worden he .
Meer voertuigen en reenacters.
Heb evenementen meegemaakt van meer dan 300 man per event.
Kan alleen war en peace show nog aan tippen.
Films worden vaak in het Oostblok opgenomen i.v.m. lage productiekosten en een authentieke omgeving.
Tot zover mijn input aan de troll.