Je nieuwste aankoop - deel 5 (Militaria)
-
dutchknive
- Lid
-
dutchknive
- Lid
-
dutchknive
- Lid
- gilles
- Lid
- mauser
- Lid
-
Ernst-H
- Lid
Heb je dan alle door de polizei gedragen bajonetten, sabels en dolken?dutchknive schreef:nog niet, maar komt wel, intussen ook op zoek naar zijn broer, de
officers sabel, en een lange polizei bayonet, dan is de polizei verzameling compleet, .
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-
dutchknive
- Lid
Ernst,
Nee, maar degene die ik wil, ik zoek nog wel een lange polizei bajonet, en weet er al een paar, maar die zijn net zo duur als twee of drie sabels, dus ik wacht wel tot ik iets vind wat beter in het budget past. verder beperk ik me tot een bepaalde periode, anders krijg je al die provincie uitvoeringen. als je nog iets weet?
Nee, maar degene die ik wil, ik zoek nog wel een lange polizei bajonet, en weet er al een paar, maar die zijn net zo duur als twee of drie sabels, dus ik wacht wel tot ik iets vind wat beter in het budget past. verder beperk ik me tot een bepaalde periode, anders krijg je al die provincie uitvoeringen. als je nog iets weet?
-
dutchknive
- Lid