Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mijn nieuwste aanwinst:eenwaarschijnlijk panzershreckraket,een stuk landmijn en een russisch eetbort uit wo2
ik vraag me trouwens af hoe ik de groote vna de foto kan bijstellen
en ik heb eigenlijk nog een vraag kunnen we de topic niet beter nieuwste aanwinst noemen in plaats van aankoop, dan heb je de aankoop, en hetgeen je krijgt.... http://www.freewebs.com/saimen182/IMG_0001.JPG
EDIT {Ernst-H} Afbeelding VEEL te groot. Voortaan link plaatsen en niet direct de afbeelding
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Iron marc, lijkt me sterk he als je als 13 jarige jongen naar rusland met de metaaldetector afreist en dan een bord vind Maar die raket van saimen, die LIJKT niet eens op een 8,8cm PanzerSchreck Raket.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
zeer mooie aanwinsten kokstok
Ik heb die reiterabzeichen nog nooit te koop zien staan, laat staan in de originele verpakking, je moet wel goede connecties hebben.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Die reiterabzeichen zijn niet heel moeilijk te vinden hoor maar goed zoeken op internet doet wonderen deze koste 155 euro terwijl Helmut Weitze er een op zijn website voor 250 euro te koop had. En mooyman heeft er ook een te koop met alle documentatie erbij ik weet alleen niet wat hij ervoor wil hebben.
groeten kokstok.
kokstok schreef:Die reiterabzeichen zijn niet heel moeilijk te vinden hoor maar goed zoeken op internet doet wonderen deze koste 155 euro terwijl Helmut Weitze er een op zijn website voor 250 euro te koop had. En mooyman heeft er ook een te koop met alle documentatie erbij ik weet alleen niet wat hij ervoor wil hebben.
groeten kokstok.
Hallo Kokstok,
Zeer zeker bijzonder mooie aanwinsten voor je collectie , vooral dat Küsten artillerie abzeichen vind ik bijzonder mooi daar ik er nog een nodig ben voor mijn Küsten Arie .
Heb inderdaad een Reiterabzeichen te koop, inclusief miniatuur en oorkonde(in boek vorm!) met daarbij nog een viertal sport oorkondes van de zelfde persoon, dit alles in zeer goede staat, prijs is 160 euro.
kokstok schreef:Die reiterabzeichen zijn niet heel moeilijk te vinden hoor maar goed zoeken op internet doet wonderen deze koste 155 euro terwijl Helmut Weitze er een op zijn website voor 250 euro te koop had. En mooyman heeft er ook een te koop met alle documentatie erbij ik weet alleen niet wat hij ervoor wil hebben.
groeten kokstok.
Hallo Kokstok,
Zeer zeker bijzonder mooie aanwinsten voor je collectie , vooral dat Küsten artillerie abzeichen vind ik bijzonder mooi daar ik er nog een nodig ben voor mijn Küsten Arie .
Heb inderdaad een Reiterabzeichen te koop, inclusief miniatuur en oorkonde(in boek vorm!) met daarbij nog een viertal sport oorkondes van de zelfde persoon, dit alles in zeer goede staat, prijs is 160 euro.
Mooyman je zoekt een küsten artillerie abzeichen maar dan met hersteller wat voor een bedrag heb je in je hoofd om uit te geven?
Mocht ik dan iets tegen komen kan ik je op de hoogte houden.
Een verzamelvriend heeft er naar alle waarschijnlijkheid een voor me mee naar de beurs in Schaarsbergen, eentje uit zijn eigen collectie waar ik dan ook al een tijdje op 'aasde" .
Kader van de weerstand, voor de hulde aan vader en zoon in de NKB die in dienst waren sinds 1942.
Verder nog een plastic bolletje (doorsnede ca 4cm) dat een cederhoutgeur verspreid, speciaal tegen de mot. Nu ik weet waar ze te koop zijn ga ik mij ineens een hele lading aanschaffen (dat zal gaan ruiken.....)