Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
waar wachten we op? We bieden gewoon 90$ op die bovenste!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Roel R. schreef:De bovenste is de mooiste doordat de omstandigheden waarvoor de ontvanger de medaille kreeg beschreven staat!
inderdaad, dat was ook mijn idee...
Ik stem de bovenste!
we moeten wel snel zijn, we hebben nog 16 uur...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
De bovenste is inderdaad interessant.......maar in hoeverre gaat Glenn er gelukkig mee zijn? Ik denk dat hij een PH eerder gaat willen gebruiken voor een airborne display, en dat wordt met de bovenste wel iets lastiger......
in de bovenste staat wel een naam, maar hijs geproduceerd in 1970, en uitgegeven voor iemand die in 1945 gewond is geraakt...