Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mja, die gast spoort echt voor geen meter, je zou er haast bang van worden wat die voor fratsen uit zal halen tussen nu en 10 jaar.
enge mensen af en toe op internet.
whahahhaha buitengewoon lachwekkend.
ik bedoel de eerste vondsten oke.
maar dan een fallschirmjagerhelm enzo.
in die staat. niet eens weten dat het een 50. is en geen garand
kogels.
en dan zo van ik heb zelfmoord neigingen.
hahah ik heb er behoorelijk om moeten lachen.
k98s schreef:Hehe, hoop dat ik levend terug kom Maarja zo kan ik jullie ook wat vertellen over die persoon. Hij woont overigens in Sittard en is 14 jaar.
In belang van het forum zou je eens naar die persoon moeten gaan en je bevindingen hier posten
k98s schreef:Hehe, hoop dat ik levend terug kom Maarja zo kan ik jullie ook wat vertellen over die persoon. Hij woont overigens in Sittard en is 14 jaar.
Neem gewoon eens een foto van die kerel zelf.Zo weet iedereen hoe ie eruitziet als iemand hem ooit tegenkomt.
Sterker! Ben helemaal niet geweest! Hij zou gaan zoeken maar (hij is 14 meen ik) mag niet van zijn mammie Tsja, voor 1 uurtje in de buurt bij hem te gaan zoeken ga ik niet... En dalijk gaat ie mij zijn collectie showen en val ik flauw van wat ie allemaal wel niet heeft
Tsja, dergelijke "zieke" geesten zitten er op ieder fora, hebben ze hier toch ook wel gehad, de een weet het vaak nog mooier te vertellen dan de ander .
Och ik zie dit topic pas net en dacht echt... omg..
wat bezielde die jongen.. haha vooral na dit stukje
moest ik vrij hard lachen!
I found several active grenades and ammunition and for the unskilled ones (most of the time kids) its extremely dangerous.
Yes I know but this doesn't happen to fast. Ammo is indeed a risk therefore my precautions. Bodies well I have experience with them. I will not go further into the subject. Just look at this page. I am not member of this group
Dit was misschien de eerste keer dat die serieus was "I am not member of this group"
Hehe, compleet gestoord, nooit gedacht dat ik zoiets zou zien!