Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo,
ik weet niet of je dat met ons wil delen maar hoe wist je dat dat een ex FJ was?? Ik neem toch niet aan dat je hem gewoon aansprak omdat hij oud was
Sorry,het zal wel aan mij liggen dat ik dit niet snap
Kij Roel,en zoiets zou mij nu nooit gebeuren
bah!!
Want ik zoek al een jaar of wat serieus maar nog nooit een Duitser gevonden maar gelukkig nu wel een brit (Mede dankzij jouw nog thnx ) Dus is de enige goeie manier hopen dat je wordt aangesproken door een veteraan??
Ik "ken" ook nog een paar veteraanen,mijn duitse oma vertelde me onlangs dat veel van haar gfamillie(broers en neven) bij de WH zat,als ze ze de volgende keer ziet gaat ze eens vragen of ze nog iets hebben.Als ik nog is in duitsland en ik zie ze nog is zal ik het hun wel eens vragen.
Toen ik vandaag met mijn oom naar het Airborne museum was geweest, liep ik een paar veteranen tegen het lijf . Even een praatje gemaakt, was echt heel erg bijzonder/leuk.
Gelijk even een foto gemaakt
De veteraan met de baret op had laatst zon gezellige avond in het café gehad dat hij zijn baret was vergeten . Hier heeft hij dus een repro op.
Zonde....
Michiel
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
De veteraan met de baret op had laatst zon gezellige avond in het café gehad dat hij zijn baret was vergeten . Hier heeft hij dus een repro op.
Zonde....
Dat is behoorlijk zonde ja.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Ik woon vlak bij het Airborne Museum.. Een echte tip is om tijdens de Airborne wandeltocht mee te lopen en tijdens de bloemenlegging (taptoe) gewoon aanwezig te zijn. Hier komen elk jaar weer erg veel veteranen op af, vooral britten maar ook veel polen. Ik maak af en toe een praatje op zulke dagen maar echt contact houden is er nog niet van gekomen, wie weet binnenkort. De wandeltoch is overigens geloof ik ergens in september.
wouter
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
Nico Roelofs schreef:Heb nu een veteraan van de Queen's Own Rifles in me msn lijst! Jah in me msn lijst! Gewelig een man van in de 80 die gewoon achter msn zit!
Nico Roelofs schreef:Heb nu een veteraan van de Queen's Own Rifles in me msn lijst! Jah in me msn lijst! Gewelig een man van in de 80 die gewoon achter msn zit!
Vraag eens of hij Rex Wingfield kent... ?
Is dat ook een veteraan van de Queen's Own Rifles?
haha dat is ook apart!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Vraag eens of hij Rex Wingfield kent... ?
Is dat ook een veteraan van de Queen's Own Rifles?