Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Nieuwste aankoop van mij is een mooi complete light gasmasker!
Gister ook nog een comlpeet kapiteinspak gekregen. Helaas wel na oorlogs. Maar wel met overjas, broek, pet, stropdas en jasje compleet met alle emblemen.
Gister ook nog een comlpeet kapiteinspak gekregen. Helaas wel na oorlogs. Maar wel met overjas, broek, pet, stropdas en jasje compleet met alle emblemen.
Niet verkeerd lijkt me
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Niet verkeerd lijkt me
nee is nog wel een heel mooi pak, ga hem wel verder compleet maken met bloesje en schoenen en als ik erop uit gekeken ben dan verkoop ik de zooi.
Mijn nieuwe aanwinst is een wallet van een Camp Hood, Tank Destroyer. Hierin zitten onder andere zijn permit(rijbewijs), class A pass en foto's van hem en zijn vrouw/vriendin.
Toen ik dit ding vond was ik eigelijk in eerste instantie opzoek naar een portomonee voor re-enactment. Deze ga ik daar zeker niet voor gebruiken maar nu weten ik wel naar wat voor ding ik opzoek moet gaan.
Mijn nieuwe aanwinst is weer een videoband voor me documentatie collectie!!
Ik ben zeer geintereseerd in de Luchtoorlog en de live beelden die gemaakt zijn tijdens de vluchten vind ik maar wat spannend!!
Dus videobanden over de RA.F. & USAAF ben ik nu aan het aanvullen.