Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nou bert-jan, Nederlands voor 1940 is niet echt mijn ding maar als ik het zo zie is het wel echt super !!!
En als ik de prijzen op marktplaats zie is het ook nog wel redelijk betaalbaar, in vergelijking met duits, of heb ik het mis?
Bjorn schreef:Nou bert-jan, Nederlands voor 1940 is niet echt mijn ding maar als ik het zo zie is het wel echt super !!!
En als ik de prijzen op marktplaats zie is het ook nog wel redelijk betaalbaar, in vergelijking met duits, of heb ik het mis?
(bijna) Alles is redelijk betaalbaar in vergelijking met Duits. Maar schijnt dat Nederlands voor '40 erg in prijs aan het stijgen is.
Bjorn schreef:Nou bert-jan, Nederlands voor 1940 is niet echt mijn ding maar als ik het zo zie is het wel echt super !!!
(bijna) Alles is redelijk betaalbaar in vergelijking met Duits. Maar schijnt dat Nederlands voor '40 erg in prijs aan het stijgen is.
Maar ik zag op MP een jasje voor 175 euro, en een broek voor 200 euro enzo, dus dat valt volgens mij nog wel mee....
Schitterend Bert-Jan! Een mooie opstelling heb je gemaakt!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Goed gezien, ze zijn inderdaad ingekort! Ik heb me laten vertellen door de verkoper ( I know... buy the item not the story.. ) dat het gebruikelijk was deze in te korten. Ik kocht ze voor een zacht prijsje, and my shoehunt is'nt over yet!
Foto van de hiel, moest even plat op de grond, ze zitten al op m,n pop.
Zo is het! En coming up: een HBT overall ( suit, work, one-piece, HBT, OD ) en een Rubberized raincoat. Ik ben bezig met m,n HBT uniform ( two piece ) compleet te maken, D-day style dus er is nog genoeg te zoeken!
Ziet er mooi uit allemaal. En Berjan ik vind het een hele nette opstelling. Ik heb toch ergens ook wel een zwak voor Nederlands spul. Nu nog een keer een mooie pop zodat je een van je uniformen helemaal tot zijn recht kunt laten komen.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus