Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Laurens het klopt niet helemaal wat je zegt... ik heb gehoord dat dit een vroeg model is en zeker op een m43 kunnen (van een 20 jaar lange WH en LW verzamelaar)
maar ik heb al wat fotos gemaakt van de pet maar nu kan ik niks meer en was de binnenkant vergeten dus die komt later een keer
Gekke vraag misschien..........waarom lijken de insignes (vooral de adelaar) zo versleten terwijl de pet er als nieuw uitziet?
Let wel deze petten worden op zeer grote schaal nagemaakt in Oost-Europa, Frankrijk en Taiwan.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
de lussen zitten er op zie je niet vaak en de kleur is goed en stiksel is niet syntetisch. en vergeleken met oorlog stiksel goed .. en de LEDlamp proef zegt dat het oorlogs is
Guido schreef:maar ja mijn vraag.. is deze pet goed??
de lussen zitten er op zie je niet vaak en de kleur is goed en stiksel is niet syntetisch. en vergeleken met oorlog stiksel goed .. en de LEDlamp proef zegt dat het oorlogs is
ook dat is al te omzeilen heb ik gelezen op een ander forum, je weet het maar nooit
De test met UV is niet heilig. Er zijn items van voor 8 mei 1945 die zeer fel opgloeien onder UV-licht.
Veel items lichten inderdaad niet op.
Het is echter zo dat die mensen die namaak produceren tegenwoordig gebruik maken van originele materialen. Originele rolletjes draad zijn nog makkelijk te vinden, Originele stof is ook nog voldoende voorradig. Hiermee worden dan uniformstukken gemaakt die met UV-licht niet zijn te onderscheiden van echt.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --