Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik denk zelf ook niet dat het een succes word qua oorlogsspullen, gezien de rommelmarkten van de afgelopen jaren tijdens Koninginnedag.
Heb zelden meegemaakt dat iemand iets uit de Tweede Wereldoorlog had gedurende Koninginnedag en als ze het een keer wat hadden waren dat ook net de items waar mijn interesse niet bij lag.
Maar je zult net zien dat als je een keer niet gaat dat je meteen interessante items misloopt.
@Comrade:
Dat is meer dan ik in een maand fiets
@Stefan:
Buizen?
Is dat niet iets van zakken voor een examen of leren in het Belgisch?
rajbrns schreef:Ik denk zelf ook niet dat het een succes word qua oorlogsspullen, gezien de rommelmarkten van de afgelopen jaren tijdens Koninginnedag.
Heb zelden meegemaakt dat iemand iets uit de Tweede Wereldoorlog had gedurende Koninginnedag en als ze het een keer wat hadden waren dat ook net de items waar mijn interesse niet bij lag.
Maar je zult net zien dat als je een keer niet gaat dat je meteen interessante items misloopt.
Elke koninginnedag komen er zat mooie spullen op de rommelmarkt terecht.
De tip is ga zeer vroeg naar de markt,ik ken er die dat elk jaar doen en zei halen elk jaar zeer mooi spul van de rommelmarkten.Varierend van Duits tot geallieerden.
@Opheusden1944:
Er zal inderdaad meer als genoeg mooie spullen op de rommelmarkten komen, maar het is ook een kwestie van geluk hebben.
Helaas ligt namelijk niet op elke rommelmarkt iets moois voor de verzamelaar, ongeacht hoe vroeg je er bent.
Nou, ik heb toch nog wat gevonden op de rommelmarkt, een zakje met Nederlandse knopen (voor-oorlogs) en een Zeiler zaklamp in mooie staat, helaas zonder batterij, dus ik weet niet of hij het doet, maar van binnen ziet hij er mooi en schoon uit, ik hoop dus dat hij werkt
Leuke aanwinsten
Zelf helaas niets gevonden voor mijn verzameling, maar het was wel gezellig.
Ik dacht trouwens dat ik er vroeg was(1 uur voordat de markt zou beginnen), maar toen liepen er al mensen weer richting hun auto/fiets met hun aankopen.
Je valt trouwens wel op als je een van de weinige bent die niet in oranje loopt haha.