Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vandaag als oefenvijand voor Der Windhund gefungeerd. Hier een foto van mij. I`m the sarge
(Voor de zeepneuzen: mijn originele Denison smock gebruik ik niet om mee in de blubber te liggen. Hij hangt nu op mijn pop, thuis. Dit is mijn repro voor het betere gooi- en smijtwerk. )
Ziet er erg goed uit! De kleuren van de Zeltbahn komen me een beetje raar over, maar dat komt waarschijnlijk door de foto (die voor de rest erg mooi is trouwens).
Nee hoor, die ban is alweer een tijdje verlopen! Gister voor de verandering voor een herdenking eens een Canadees pak aangetrokken, beviel goed!
Each year on September 17th they will be patrolling places in the dark with grimy, dirty faces, but grinning to each other, for it is theirs, all theirs - forever Arnhem.
Albert Blockwell, 7th King's Own Scottish Borderers
iknowdintoo schreef:Ziet er erg goed uit! De kleuren van de Zeltbahn komen me een beetje raar over, maar dat komt waarschijnlijk door de foto (die voor de rest erg mooi is trouwens).
De foto komt ietwat groenig over, maar verder is het contrast van de kleuren zoals het hoort. Het is een originele, dus ik twijfel niet eraan dat dat niet klopt. Echter zijn bij een hoop originele de kleuren wat vervaagd.
pluskat schreef:In ieder geval een late K98, 1944 gok ik...