Mvg Erik
Leuke aanwinsten Erik maar moet die Poolse adelaar een WOII uitgave zijn? Zover ik weet is dit geen WOII uitgave maar het lijkt mij eerder een slechte kopie. Spijtig om te zeggen maar de adelaars van de Vrije Poolse strijdkrachten (Groot Brittannië) én van het Poolse Volksleger (Sovjet Unie) zagen er namelijk toch iets anders uit. In de naoorlogse communistische periode van Polen had de "witte adelaar" (Orzeł Baiły) sowieso geen kroontje op de kop dus uit deze periode stamt jouw adelaar dus ook niet. Na 1990 is men in Polen weer de vooroorlogse gekroonde adelaar gaan voeren maar ook deze ziet er anders uit dan jouw adelaar.
Idd gratis gekregen.SiNiStEr schreef:Mooi aanwinsten Erik!
Heb je die gasmaskerbus met masker en ander toebehoren gratis gekregen? Zou voor tegenwoordig een redelijk unieke gift zijn, je hoort niet meer vaak dat mensen zulke complete setjes kado krijgen.
En welk kanon en/of voertuig schoot nou die US 37mm. rounds af? Een vriend van mij heeft er ook een thuis staan maar weet niet precies welk kanon/voertuig die dingen nu afvuurde. Heeft een Greyhound niet een 37mm. kanon?
Gebruikers op dit forum: Bing, ClaudeBot en 1 gast