Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mijn interesse ligt inderdaad niet bij amerikaans.
ik heb al een verzoek gedaan om mijn nickname te veranderen maar dit mocht niet, het moest of mijn echte naam zijn of met een goede reden, anders werd er niks gewijzigd.
ik kan het me voorstellen dat er veel zich in amerikaans interesseren, maar alleen maar amerikaans op een event zoals dat in roermond vind ik wat overdreven.
''Aufstehen, Zuruck in die gräber, Der ruckzug aus Montfort is irtumlich gegeben''
screamingeagle90 schreef:ik kan het me voorstellen dat er veel zich in amerikaans interesseren, maar alleen maar amerikaans op een event zoals dat in roermond vind ik wat overdreven.
Overdrijven is ook een kunst.
Luc J. schreef:Ik ga in ieder geval wel, is net 20 minuten fietsen.
Als het leuk is ga ik gewoon alle 3 de dagen.
Wind mee zeker.
Rémy carré schreef:tja, als jij drie dagen achter elkaar die entreeprijs wil betalen...
Vrijdags is gratis, dus hoef je maar 2 dagen te betalen.
Dit jaar zal er een Duits kampement ingericht worden doorde jongens van "Der Windhund"
Zij zullen een veldkamp anno 1944 / 1945 uitbeelden voorzien van voertuigen en uitrustingsstukken.
Ook zullen zij participeren in de veldslagen.