Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
HMS Renown schreef:Om het nu te hebben over Hasselt. Ik woon in die steek. Het is misschien zelfs haalbaar om in het orginele gebied te filmen waar het plaats vond. Maar als dat niet gaat zijn er aan de kanten van Peer grote uitgestrekte velden ( ligt niet zo ver van Hasselt ) die je kan gebruiken. Eksel en Hechtel zijn ook verlaten dorpjes met kleine centra.
Als je wil kan ik dit weekend op mijn fiets een iets gaan bekijken om jullie vragen eventueel te beantwoorden.
Hardstikke mooi!
Zet ook even iets in het bijbehoorende topic!
Maak ook foto's enzo, dit kan van pas komen.
Geen probleem ik zal morgen voormiddag wat foto's enz proberen te maken ( er staat al iets in de topic ). Als jullie nog vragen hebben over het gebied of de streek mag je dat altijd zeggen.
Het is schitterend dat we iemand hebben dat in de buurt van Hasselt woont... onze locaties zijn nu al bijna geregeld...
Als we op dit tempo blijven doorwerken, geraakt die film zeker af.
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Ik ben wel maar 14 dus ik kan niet figureren of zo... Als er eens iemand wil komen of als de opnames beginnen laten jullie me het maar weten dan kan ik gidsen.
Ik zal met ongeduld op je foto's wachten HMS Renown...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Als je een scenario/verhaal kan vinden bij de 99th, kunnen we nog altijd zien welk scenario/verhaal we gaan gebruiken.
Het meest voor de hand liggende zou zijn dat we hetgene kiezen wat het meest verfilmbaar is...
O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared. http://www.ressurektjon.be.tt
Pvc O'Neal, jij hebt meegedaan aan the golden lions van carl?
The 99th ID heeft net hetzelfde meegemaakt zij zijn enkel nog kunnen terugvallen op enkele dorpjes, later weer kunnen terugvallen etc...
Is best goed te verfilmen denk ik.
Jeroen 29th schreef:Pvc O'Neal, jij hebt meegedaan aan the golden lions van carl?
The 99th ID heeft net hetzelfde meegemaakt zij zijn enkel nog kunnen terugvallen op enkele dorpjes, later weer kunnen terugvallen etc...
Is best goed te verfilmen denk ik.
Nee, ik en Von Pratt hebben meegewerkt aan 'Back to Hell'..
Maar zoals gezegd, als je een verhaal/scenario hebt, laat het dan weten, dan kunnen we nog altijd kiezen
O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared. http://www.ressurektjon.be.tt