ik wilde eerst geen ss uniform kopen

het was gewoon een HEER officier uniform
ik heb al contact met de DRG 40'45' en heb al een inschrijfformulier ingevuld en een gesprek gehad ( tijdens de festival van levende geschiedenis

)
helaas ben ik nog maar vijftien jaar en ik moet dus voor veel dingen toestemming hebben van mijn ouders
ik mag meedoen met een duitse re-enactment groep en ik mag dus ook een duitse uniform aanschaffen, maar ze vinden hakenkruizen te ver gaan, daarom haal ik ze bij mijn
feldmütze insignia en borst insignia er ook af, en misschien koop ik een koppelslot uit de eerste wereldoorlog, ( precies hetzelfde op de hakenkruis na )
ook vind ik de hakenkruis een beetje te ver gaan, ik vind het persoonlijk wel goed als je hele kleine kruizen bijvoorbeeld op je insignia heb maar geen grote armbanden enzovoort,
mijn moeder zegt ook de hele tijd tegen me:" ik vind het goed dat je in die groep gaat maar weet wel dat je opa zich op dit moment in zijn graf omdraait".
mvg
nathan
p.s mijn ouders vinden het wel goed dat ik in een duitse re-enactment groep gaat zolang ik maar niet te fanatiek wordt.