Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
earlymb schreef:Niet echt een actieshot maar dit ben ik gedurende die paar keer per jaar dat ik m'n kloffie aantrek:
Uitrusting: M23 riflebelt, M28 haversack, M1905E1 bajonet in M1 scabbard, M10 T-schep, M42 veldfles, M42 FA pouch, M1 helm fixed bales, M1 supersoaker. Behalve M41 jasje en schoenen is alles origineel.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
earlymb schreef:Niet echt een actieshot maar dit ben ik gedurende die paar keer per jaar dat ik m'n kloffie aantrek:
Uitrusting: M23 riflebelt, M28 haversack, M1905E1 bajonet in M1 scabbard, M10 T-schep, M42 veldfles, M42 FA pouch, M1 helm fixed bales, M1 supersoaker. Behalve M41 jasje en schoenen is alles origineel.
Grtn
David
leuke foto...
is die prullebak orgineel???:p
En dit auto? en die Benzine pomp?
haha, neen, leuke foto!
Ik ben nog niet zo goed in de goede focus-afstand instellen of de goede f-stop, maar het algemene effect is toch dat de foto's lekker realistisch worden. Alleen het afdrukken kost me een kapitaal
bovenstaande foto's zijn scans van contactprints van 6x9 (even groot als de negatieven. En mijn scannertje is ook niet alles
Zeer mooi, is er overigens nog flim beschikbaar voor een dergelijke camera? Ik vroeg het me af.... Of worden ze gemodificeerd als je er mee wil fotograferen?