Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vandaag is mijn Fliegzeugfuhrer abzeichen in de bus gekomen... en voor een speciaal prijsje kon ik er nog iets bijkopen, het is een kriegsverdienste kreuz 1ste klasse (opzich niet echt speciaal) maar gemaakt door L/15, Otto Schickle, wat een zeer zeldzaam LDO fabrieksnummer is. (het doosje is kopie, maar ik kreeg het er gratis bij.
dat is een zeer mooie aanwinst! gefeliciteerd giel!
p.s. roel, heb je de trommel al uitgeprobeerd?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Na een bezoek dit weekend aan de beurs in Duiven heb ik een aantal items aan de collectie toe kunnen voegen waaronder een Kriegs marine Küstenartillerie abzeichen, een dubbele tellermine kist en een verbandkasten in südfront camo.
Ook kocht ik dit weekend nog een paar hele mooie manschappen schoenen van een mede verzamelaar, waar ik al een tijdje naar op zoek was.
Al met al weer een leuk en productief weekend .