Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/
perenijs, nou ja, zal wel bestaan zeker heh? Iemand trouwens al eens appelijs gegeten? In Italië is het van 'lek me liptje' met andere woorden heel erg lekker! heb trouwens thuis al eens zelf appelsorbet gemaakt, heel lekker maar enooooorm zoet!
hebbe jullie trouwens e lekker ijsje voo me? Liefst geen perenijs (ben daar nie zot aan)
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Nou, als jullie nog een Beierse Goudstaaf (= een Flesje gevuld met bier) in de koelkast hebben liggen lust ik er ook wel één. Of hebben we toevallig een tap?? Das nog lekkerder!!
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Oooh noemen jullie ijs op een stokje perenijs?? Leukleuk!! wij noemen dat frisko, misschien jullie ook hoor, eventjes checken, hihi!
Nou van al dat over en weer gepraat over Irak en dergelijke zaken krijg je toch een droge tong hoor. Ehm, effie denken, zal maar geen water nemen, we kunnen er maar aan wennen dat dat er toch binnen een tijdje niet meer is*stekje*, ehm, hebbe jullie ook milkshake??
Anders heb ik daar toch wel zin in
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Inderdaad, om vast in de zomerstemming te komen had ik er laatst eentje gekocht. Het was heerlijk om na die lange winter weer eens een milkshake te proeven. milkshake
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Right!
I need a drink!
Who's gonaa drink with a lonely guy?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/