Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik kan behoorlijk geïrriteerd raken van iemand die loze uitspraken doet...
als diegene geen verstand van zaken heeft....
Foto is trouwens niet van die van mij maar ik zal kijken dat ik er een post binnenkort
Ik weet niet waar je je op baseert dat ik geen kennis van zaken heb, ik snap ook totaal niet waarom je je aangevallen voelt. Daarnaast snap ik ook niet waarom mijn post onder de noemer 'loze uitspraken' valt, wat is er 'loos' aan dan?? Je moet toegeven dat de Karmann Ghia met die achterlijke grille op een Alfa lijkt. Nou, daar doel ik op. Ik heb een zwak voor Alfa's, dus daarom postte ik dat. Dat jij van die korte tenen hebt dat is verder niet mijn probleem
Was niet persoonlijk.. de wagen is een erfstuk (zie topic orgaandonatie) de foto was niet origineel, maar goed ik heb inderdaad korte tenen.....
mijn fout....
zal nog es een foto posten als ik er een heb
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Ook nog een oude vakantiefoto gevonden uit Tsjechië
Vlnr; de 33 waar ik in rij, de 156 2.0 van m'n oom (die heeft inmiddels een nieuwe 166 2.4 JTD) en de oude 155 2.0 van m'n ouders die ondertussen is verkocht en vervangen door de Sportwagon.