Wat ben je nu weer van plan om te kopen?Peter schreef:Ondergetekende is er zondag ook! Even US scoren!
Peter.

Haha, is goed johPeter schreef:Ik ben op zich wel geïnteresseerd, even kijken of ik na zondag nog geld heb101st Michiel schreef:Ik heb nog een M-1917 ammo belt te koop!Peter schreef:Ondergetekende is er zondag ook! Even US scoren!
Peter.![]()
Pb maar even bij interesse...
Ik denk dat je wel op 500 euro zeker moet rekenen.deRaf2ndranger schreef:Hallo allemaal,
ik ben nog maar pas geregistreerd op het forum, dus ben nog op zoek naar de juiste werking ervan; sorry als ik hier en daar nog een foutje maak![]()
Ik ga zondag ook naar Ciney, voor de eerste keer trouwens, en ben nog op zoek naar een richtprijs voor de volgende ww2 US fieldgear items:
-US wollen overcoat met plastieken of koperen knoppen
-US infanterieschoenen, lage type III service shoes met m1938 leggings
Dank je wel
Raf
Michiel hoeveel reken jij dan voor de overcoat, hoeveel voor de schoenen en hoeveel voor de leggings?101st Michiel schreef:Ik denk dat je wel op 500 euro zeker moet rekenen.deRaf2ndranger schreef:Hallo allemaal,
ik ben nog maar pas geregistreerd op het forum, dus ben nog op zoek naar de juiste werking ervan; sorry als ik hier en daar nog een foutje maak![]()
Ik ga zondag ook naar Ciney, voor de eerste keer trouwens, en ben nog op zoek naar een richtprijs voor de volgende ww2 US fieldgear items:
-US wollen overcoat met plastieken of koperen knoppen
-US infanterieschoenen, lage type III service shoes met m1938 leggings
Dank je wel
Raf
sander vw schreef:....ja, elk jaar de volle 5dagen....
- ergens tussen de 50 en de 90 euro (richtprijs), maar alles hangt af van wat JIJ er wil voor geven, de conditie van de jas, de verkoper, ...US wollen overcoat met plastieken of koperen knoppen
En dan hou je volgens Michiel nog €400,- voor je schoenenposse schreef:@ Raf
- ergens tussen de 50 en de 90 euro (richtprijs), maar alles hangt af van wat JIJ er wil voor geven, de conditie van de jas, de verkoper, ...US wollen overcoat met plastieken of koperen knoppen
mvg
posse
Ja hahaSkylighter schreef:En dan hou je volgens Michiel nog €400,- voor je schoenenposse schreef:@ Raf
mvg
posseWat volgens mij beetje over the top is.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs, ClaudeBot en 0 gasten