Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Beide tekeningen zien er mooi uit! Als ik toch nog even een zeikerige tip mag geven; probeer de tekening meer op te zetten met slag schaduw. Kijk om je heen naar dingen en je zult zien dat op elk voorwerp wel een schaduw te zien is. Hierdoor gaat een tekening veel meer leven.
SJORS-SJORS schreef:Alleen die laatste heeft niet zo veel met de oorlog te maken denk ik zo
Klopt, maar we zitten ook in "Overige Hobby's".
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
SJORS-SJORS schreef:Alleen die laatste heeft niet zo veel met de oorlog te maken denk ik zo
Klopt, maar we zitten ook in "Overige Hobby's".
Klopt, maar dat is ook voor WOII-gerelateerde (vrij ruim genomen dan) hobby's bestemd.
Oh nergens gezien..
Maar we nemen het gewoon ruim
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944