Eric's verzameling+ nieuwe aanwinsten (pag. 3)

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Paul
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 14 mar 2004, 21:24
Locatie: Overloon

Bericht door Paul »

sturmman schreef:Whahahaha jij wel...lening is CRAP! Ga gewoon werken of HANDELEN das altijd het best! :)
lol dude die lening was nie serieus bedoeld :P denk je nou werkelijk dak een lening zou afsluiten om zoiets te kopen?? zover ik nu denk zou ik alleen een lening afsluiten voor een huis (maarja daar ben ik nog te jong voor) hier laat ik het bij want het moet wel bij het eigenlijk onderwerp blijven en dat is wat we van zijn spullen vinden :wink:
wars come and go, but my soldiers are eternal.
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Weet ik ik doelde ook meer op Eric! Maar sommige sluiten zelfs een lening af om hun nieuwe postorder vriendin uit Polen te 'kopen'! whaha LOL

Sbas
Paul
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 14 mar 2004, 21:24
Locatie: Overloon

Bericht door Paul »

sorrie dan heb ik niks gezegt
sturmman schreef:sommige sluiten zelfs een lening af om hun nieuwe postorder vriendin uit Polen te 'kopen'!
toevallig ervaring mee ofzo???haha :P :P
wars come and go, but my soldiers are eternal.
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

sturmman schreef:sommige sluiten zelfs een lening af om hun nieuwe postorder vriendin uit Polen te 'kopen'!
toevallig ervaring mee ofzo???haha :P :P[/quote]

haha :lol:
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Neuh hek niet nodig ik heb een schat van een vriendin gewoon een dorp verderop! MAAR zag vanmiddag een prog op tv over postorder bruidjes en moest er heel erg om lache vandaar! :)

Sbas

PS: Alex does spanisch rings a bell ;) LOL
Plaats reactie