Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zou graag willen gaan re enacten maar ik ben 13 jaar (bijna 14) ik vroeg me ook af hoe ik dat kon doen, bij welke club en welke landen ik kan spelen..
ik heb zelf een half duits uniform maar ik doe liever een ander land maar duits is niet super erg.
heeft iemand tips? mail me dan of stuur me een pb!!
Alvast bedankt!!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Je kan bij ons meedoen als je wil.
Als je in de buurt van Limburg woomnt tenminste. Wij doen na-oorlogs reenacten omdat wij ook nog onder de grens liggen.
Jens
Veel groepen hebben inderdaad liever leden die de 18 al bereikt hebben. Ze willen namelijk een historisch zo correct mogelijk plaatje neerzetten. Maar als jij als 13/14 jarige er al veel ouder uitziet dan dat je bent, dan kun je ook veel eerder gaan re-enacten. Maar wat inderdaad al is gezegt is burger re-enacten ook een goede optie. Een burger pak is ook niet zo duur als een compleet militair pak. Als je ouder bent kunt je zo overstappen naar militair re-enactment.
Even een vraagje tussen door. Ik ben 17 dus ik zou eventueel wel kunnen gaan reenacten.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Darryl schreef:Even een vraagje tussen door. Ik ben 17 dus ik zou eventueel wel kunnen gaan reenacten.
Ja moet waarschijnlijk geen probleem zijn. Bij ons in de groep zitten ook mensen onder de 18.
Maar het heeft ook te maken met je gedrag. Als ze zien dat je serieus bezig bent en je wilt luisteren dan zal je veel eerder geaccepteerd worden in een groep.
Bij de meeste groepen is het wel zo dat je dan alleen nog niet met een wapen mag lopen. Pas met 18 staan ze dat toe.
Het zoeken naar een vereniging in je buurt heeft vrij weinig zin. De evenementen zijn toch altijd door het hele land te vinden en ook in het buitenland. Je moet wel eigen vervoer hebben, of iemand met wie je mee kan rijden. Want 9 van de 10 keer moet je wel flinke afstanden afleggen.
net zoals nu dit weekend voor Spaarnwoude en eind deze maand voor de tactical in Havelte.
Het zijn evenementen verspreid over het ganse land en soms kun je echt ver rijden hoor (kom zelf uit belgie dus nog een paar kilometer extra erbij)
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Nico Roelofs schreef:Het zoeken naar een vereniging in je buurt heeft vrij weinig zin. De evenementen zijn toch altijd door het hele land te vinden en ook in het buitenland. Je moet wel eigen vervoer hebben, of iemand met wie je mee kan rijden. Want 9 van de 10 keer moet je wel flinke afstanden afleggen.
En dat is dus mijn groote probleem, volgens mij woont er niemand in mijn buurt die reenact. En om nou mijn ouders te dwingen...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
jah inderdaad, dan zullen de mensen wel raar opkijken als ik in uniform de trein instap