operatie barbarosa

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
pauline & Joop

operatie barbarosa

Bericht door pauline & Joop »

Hallo,
Wij hebben een vraag dat operatie barbarosa betreft, want wij maken namelijk over deze operatie een profiel werkstuk. We hebben al enige informatie kunnen vinden, maar dat is allemaal vrij globaal.
Zou iemand on swat meer informatie kunnen verstrekken? Of kunnen vertellen waar we specifieke informatie over dit onderwerp kunnen vinden?
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Hallo Pauline en Joop,

Ik heb denk ik een site gevonden die wat informatie geeft over jullie onderwerp. klik hier

Ik wilde eigenlijk antwoorden dat er op google heel veel te vinden is over dit onderwerp. Maar ook wo2.nl stond bovenaan toen ik aanval op Rusland intypte 8) _/-\o_ Wij hebben helaas dat hfdst nog niet af, dus ook niet echt een geschikte link van google.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Hoi,
Er is pasgeleden een nieuw artikel verschenen op http://www.go2war2.nl .Dat artikel gaat over operation barbarosa,hoop dat je er wat aan hebt.



Robin
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Re: operatie barbarosa

Bericht door paulstolk »

pauline & Joop schreef:een profiel werkstuk
Ik neem aan dat je met je begeleider(s) van je profielwerkstuk al een sessie hebt gehad. Welke vraagstelling heb je precies? Wat voor suggesties hebben zij gegeven? Daar ben ik als docent geschiedenis wel benieuwd naar.
Plaats reactie