Toename antisemitisme door moslimleerlingen

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Nee Arjen,

Als ik kijk wat er in de topics over dit onderwerp alsmede het "waat gaat het naartoe...." topic allemaal wordt gepost.....

Dit is regelmatig nogal intolerant jegens allochtonen in het algemeen. Ben je dat niet met me eens?

Hoe heet het ook al weer; vooroordelen en intolerantie tegen etnische groepen? Rascisme dus.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

dvaupell schreef:Nee Arjen,

Als ik kijk wat er in de topics over dit onderwerp alsmede het "waat gaat het naartoe...." topic allemaal wordt gepost.....

Dit is regelmatig nogal intolerant jegens allochtonen in het algemeen. Ben je dat niet met me eens?

Hoe heet het ook al weer; vooroordelen en intolerantie tegen etnische groepen? Rascisme dus.
Waar heb jij het nou over? Intollerant ten aanzien van allochtonen? Altijd knap dat mensen het zo kunnen verdraaien.

Het topic hier is dat Moslims in toenemende mate anti-semitstisch zijn. Anders open een apart draadje over Intollerant ten aanzien van allochtonen. Je gaat voert een discussie in het verkeerde draadje.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ik ben het volledig met je eens; alleen de manier waarop je het zei was nogal humoristisch vond ik.
:)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Mag ik concluderen uit het feit dat je mijn posts volledig negeert, dat je me gelijk geeft, Jelle?
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Pardon?
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Blader nou eens een bladzijde terug, je negeert mijn posts (en daarmee vragen) volledig.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Jelle H. schreef: Het topic hier is dat Moslims in toenemende mate anti-semitstisch zijn. Anders open een apart draadje over Intollerant ten aanzien van allochtonen. Je gaat voert een discussie in het verkeerde draadje.
Zelfs DAT ben ik niet met je eens Jelle. Het topic is dat beweerd wordt dat Moslims in toenemende mate anti-semitisch zijn.....
Als ik zie hoe op dat feit wordt gereageerd door sommige deelnemers op deze stelling is mijn conclusie dat er nogal wat mensen anti-moslim zijn.
Da's in mijn ogen net zo kwalijk. Ik denk dat ik dat als iemand van joodse komaf best kan stellen....

Tolerantie moet van alle kanten komen Jelle.

NB. Ik wil niet beweren dat jij discrimineert of recistisch bent, Jelle, maar wil je toch vragen je bewering eens vanuit die positie te bekijken..
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

dvaupell schreef:
Jelle H. schreef: Het topic hier is dat Moslims in toenemende mate anti-semitstisch zijn. Anders open een apart draadje over Intollerant ten aanzien van allochtonen. Je gaat voert een discussie in het verkeerde draadje.
Zelfs DAT ben ik niet met je eens Jelle. Het topic is dat beweerd wordt dat Moslims in toenemende mate anti-semitisch zijn.....
Als ik zie hoe op dat feit wordt gereageerd door sommige deelnemers op deze stelling is mijn conclusie dat er nogal wat mensen anti-moslim zijn.
Da's in mijn ogen net zo kwalijk. Ik denk dat ik dat als iemand van joodse komaf best kan stellen....

Tolerantie moet van alle kanten komen Jelle.

NB. Ik wil niet beweren dat jij discrimineert of recistisch bent, Jelle, maar wil je toch vragen je bewering eens vanuit die positie te bekijken..
Wat wil je nu zeggen dan? Dat ik intolerant ben omdat ik dit artikel heb gepost!?
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Jelle H.
Wat wil je nu zeggen dan? Dat ik intolerant ben omdat ik dit artikel heb gepost!?
Nee, niet omdat je dit artikel hebt gepost. Dat juich ik zelfs toe. Het zijn de overige bijdragen waar ik een beetje naar gevoel bij krijg. Ik kan me vergissen natuurlijk...

Even puur uit interesse... Waarom heb je dit artikel eigenlijk gepost? Was dat om "ons te informeren over het feit dat antisemitische, vrouwonvriendelijke en homofobe uitspraken onder moslimjongeren toenemen" of "om ons te laten zien dat moslims dus ook volgens de AIVD niet deugen" of "om ons te laten kennismaken met tendetieuze nieuwsvoorziening door de Telegraaf" of iets anders?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Plaats reactie