US Socks:

US Underwear:

US Canteen:

US Corporal Patches:

US Wool Shirt:

US Type II Service Shoes:

Hoe bedoel je? Ik heb de bajonet al, en was ook van plan een M3 trench knife te kopen, maar toch laat ik deze weg bij dit uniform. Misschien als ik ooit nog eens een infanterie uniform bij elkaar ga verzamelen, koop ik deze ook erbij.Marc 82 Recon Geplaatst: 01-11-2005 20:55 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
ipv de bajonet dan een M3 voor een garandshutter?
Als het goed is zal ik foto's maken als ik een pop ervoor heb. Als ik een voor een redelijk prijs vind heb ik deze na kerstmis. Dan moet ik natuurlijk alleen de M1 Garand nog, en een aantal kleine dingen. Maar als ik het uniform op een pop heb zitten zal ik de foto's hier zeker plaatsen.SiNiStEr Geplaatst: 02-11-2005 17:46 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Erg mooie aanwinsten Lt._Tim, vooral natuurlijk de foto van de B-17 crew met papierwerk. Als je deze ooit mocht verkopen, weet me dan te vinden. Ben ook benieuwd naar het totaalplaatje van het uniform daar je nu zo een beetje alles wel bij elkaar zult hebben. Wanneer kunnen we de foto's verwachten???