Doet "Bekijk ongelezen berichten" berichten niet m

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Nee, als je alle berichten hebt gelezen die je wilt zien klik je EENMAAL op die knop. Thats all,
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Roel R. schreef:Nee, als je alle berichten hebt gelezen die je wilt zien klik je EENMAAL op die knop. Thats all,
Roel bedoeld de functie 'Markeer alle berichten als gelezen', die te vinden is onder het subforum Overige Hobby's.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Jelle H. schreef:Ik vind het totaat niet handig en vind het forum daarom minder gebruikersvriendelijk geworden. Jammer, eerst kwam ik hier veel vaker.
Klik >>> hier <<< en er gaat een nieuwe wereld voor je open. Wat zul jij vervolgens weer veel op dit forum te zien zijn! :)
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Miesjel schreef:
Roel R. schreef:Nee, als je alle berichten hebt gelezen die je wilt zien klik je EENMAAL op die knop. Thats all,
Roel bedoeld de functie 'Markeer alle berichten als gelezen', die te vinden is onder het subforum Overige Hobby's.
Love it...
:)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Voor iedereen die het zinnentje "Markeer alle berichten als gelezen" niet kunnen vinden. Klik op deze link het alle berichten zullen als gelezen gemarkeert zijn. http://forum.wo2.nl/index.php?mark=forums
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Paul Siemons
Lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 03 apr 2004, 20:37

Bericht door Paul Siemons »

Hallo,

Het is bij mij niet " voor diegenen die het niet kunnen vinden......."; als "Markeer alle forums als gelezen " er NIET opstaat kan ik het onmogelijk vinden!!!

En waar het zou moeten staan weet ik onderhand ook al ; heb het tientallen keren gebruikt.

Of staat het op een andere plaats?

Mvg,
Paul Siemons
Paul Siemons
Lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 03 apr 2004, 20:37

Bericht door Paul Siemons »

Hallo,

Ondertussen blijkt het weeral te voorschijn te zijn gekomen: eigenaardig.


Mvg,

Paul Siemons
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

2 Minuten nadat de knop er niet was is hij opeens terug te voorschijn gekomen? Merkwaardig :shock:
Toch geloof ik er niet in dat dit forum zo af en toe een knop verstopt..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Miesjel schreef: Toch geloof ik er niet in dat dit forum zo af en toe een knop verstopt..
Misschien heeft Proos een nieuwe hobbie... :wink:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Paul had het goed gezien..... de link was inderdaad weg!

Het viel mij namelijk bij het uitloggen eerder deze ochtend ook op: de knop was inderdaad ineens verdwenen. Ik heb direct onderzocht hoe het in elkaar zit.

Wat blijkt: de link stond in beeld zolang je was ingelogd, maar verdween wanneer je was uitgelogd. Logisch dat de vraag van Paul zichzelf heeft opgelost, want hij moest inloggen om het bericht te kunnen plaatsen, waardoor ook de link weer in beeld kwam.

Normaal gesproken stond die link er altijd, ongeacht je in- of uitlogd was. De oorzaak van de verandering daarin is de laatste forumupdate geweest.

Een van de "features" van de update, was het laten verdwijnen van de link voor niet-ingelogde gebruikers. Tenslotte hebben deze gebruikers geen voordeel bij de link, omdat in de standaard phpbb-installaties niet bijgehouden wordt wat wel en niet gelezen is. Op dit forum is dat echter wel het geval, waardoor er voor de uitgelogde-gebruiker opeens wel behoefte kan zijn voor die knop.

Ik heb de code nu aangepast zodat de link weer zoals vanouds zichtbaar is voor zowel ingelogde als uitgelogde gebruikers.

Proos :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie