Situatie in Frankrijk

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Omdat nu wat uitspraken door elkaar gaan lopen. Sorry Jelle, het was Sniper die het onderstaande schreef en niet jij...
-Sniper- schreef:en dan zullen wij het eens over geloof gaan hebben hier in Nederland groeien de moskee's uit de grond, moeten wij maar eens in Marokko 1 christelijke kerk proberen te bouwen.
Een vreemd argument omdat er bijna 23 duizend christenen in Marokko wonen die verdeeld over 103 kerkgemeenten gewoon hun eigen kerken hebben. Dat zijn er meer dan er moskeeën zijn in Nederland.

Jelle: wat je wel schreef...
Jelle H. schreef:Ik neem aan dat je er niet van op de hoogte bent dat mensen uit Israel, Marokko niet eens binnenkomen?
En wat je zegt doet dus niet terzake. Ik schreef dat er synagoges in Marokko staan. Die zijn er omdat al tweeduizend jaar een joodse gemeenschap in Marokko bestaat die vrij hun geloof mogen beleven.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Tsja Jelle.

We discussieren hier met meer mensen dan alleen jij en ik. De link heb ik niet voor jou geplaatst. Jij kende het onderzoek immers al. Wat ik alleen niet begrijp is dat je stelt dat er uit dat onderzoek niet zou blijken dat dit een probleem is.... Uit de onderzochte branches blijkt alleen in de horeca nauwelijks sprake van discriminatie te zijn... Dáár hoor ik je verder niet over.
Je opmerking dat het GL onderzoek is toegespitst op Marokkanen is terecht, maar betekent niet dat dit probleem alleen voor Marokkanen bestaat.
Verder zie ik zoveel onzinnige en vooringenomen opmerkingen voorbijkomen welke overigens vooral van anderen afkomstig zijn welke door Harro met voldoende argumenten zijn bestreden dat ik slechts volsta met het melden dat ik Harro in deze volledig ondersteun.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Geeft Jelle weereens geen antwoord op vragen die hem slecht uitkomen?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Jelle H. schreef:
Harro schreef:Dat is heel grappig maar dat zegt mij niets. Waarop baseer je dat er nog genoeg ligt? Ik heb er geen verstand van dus daarom vraag ik het.

En kom je nu ook nog even antwoord geven op een aantal specifiek aan jou gerichte vragen in de Frankrijk discussie?
Ik heb nu even geen tijd voor uitgebreide discussies.

Ik wil nu tijd besteden aan mijn U.S. W.O. 2 militaria. Dat was immers de rede dat ik lid ben geworden van dit forum.
Broederlijk naast de TMF awards, dit jaar voor het eerst de WO2.nl awards. Een grote kanshebber voor de award 'beste, binnenlandse directe-vraag negeerder' is toch definitief Jelle H.
De Award voor zwakste smoes kan ook niet aan zijn neus voorbij gaan, me dunkt.

Dit is al de 3e keer dat je het flikt, Jelle. En nogmaals, het is niet erg om je meerdere(n) in een discussie te erkennen. Maar wees een vent en doe dit dan ook.

Afbeelding

En kom kom Jelle, zo erg is het nu ook weer niet. Ik probeer je gewoon duidelijk te maken dat je keer op keer mensen die de moeite nemen inhoudelijk op jouw posts in te gaan keihard negeert. Dit kan behoorlijk frustrerend zijn. M.a.w. je neemt ze niet serieus c.q. je laat blijken dat ze de discussie met jou niet waard zijn.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Sbf.Koch schreef:En kom kom Jelle, zo erg is het nu ook weer niet. Ik probeer je gewoon duidelijk te maken dat je keer op keer mensen die de moeite nemen inhoudelijk op jouw posts in te gaan keihard negeert. Dit kan behoorlijk frustrerend zijn. M.a.w. je neemt ze niet serieus c.q. je laat blijken dat ze de discussie met jou niet waard zijn.
Wat maakt dat nou uit!? Laat hem lekker, ik loop toch ook niet de hele tijd op jou te zeiken... :?

Oja harro: aangezien dat andere topic gesloten is, hier mijn reactie.

Ja, ik ben zijn woordvoerder. Dat is toch algemeen bekend?
Enne,over jelle's geschiedenis: so the fuck what? Zou je veronderstelling even kunnen onderbouwen?
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

En ook hier een afkoel-slotje.
101st Michiel schreef:Oja harro: aangezien dat andere topic gesloten is, hier mijn reactie.

Ja, ik ben zijn woordvoerder. Dat is toch algemeen bekend?
Enne,over jelle's geschiedenis: so the fuck what? Zou je veronderstelling even kunnen onderbouwen?
Waarschuwing voor 101st Michiel.
Dat slotje waarnaar je verwijst staat er niet voor niets.
Dus niet in een ander topic lkkr doorgaan.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gesloten