Begraafplaatsen in Lommel [B]

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door LEO »

D'as al iets beter, bedankt
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Ik als 'Ollander vond het feilloos, zonder navigatie en zonder plattegrond :wink:
"Dat ick zal wederkeeren in mijnen Regiment"
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

rico v schreef:Hmm..ik vrees dat je het niet zo snel gaat vinden op die manier..... Het ligt te zuiden van Lommel, wijk Kattenbos, richting Leopoldsburg aan de N746. Linker kant na camping de Bleuwe Kei. Let op want t is een klein bordje!!!

Het ligt naast Camping Blauwe Meer :P,niet de blauwe kei. Het is inderdaad klein bordje,

Offtopic; Wil je eens lekker eten,na je bezoek aan kerkhof,

Ga dan als je op uitweg kerkhof staat,links en dan gewoon door,tot je broodjesbar "Het Bagetje" ziet,echt,daar kun je lekker (veel) eten,voor weinig geld (4 euro ofzo)
Gebruikersavatar
rico v
Lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 feb 2006, 17:51

Bericht door rico v »

Uhh....sorry ja! (waar heb ik Blauwe kei dan weer vandaan.....??) Overigens zie ik bij mij Bleuwe Kei staan.....ik vermoed dat dat nog uitgevonden moet worden....zelfs in België!
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

Blauwe kei,is dacht ik een fiets route door de lommelse sahara
Student
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 sep 2005, 17:11

Bericht door Student »

rico v schreef:Hmm..ik vrees dat je het niet zo snel gaat vinden op die manier..... Het ligt te zuiden van Lommel, wijk Kattenbos, richting Leopoldsburg aan de N746. Linker kant na camping de Bleuwe Kei. Let op want t is een klein bordje!!!
Is het kerkhof te zien vanop Google Earth?
Ik zie de wijk Kattenbos maar kan het kerkhof niet vinden.

(Misschien een idee om een topic te beginnen met allerlei historische locaties op Google Earth, voor zover dit nog niet bestaat tenminste.)
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

Zal het eens installeren,en kijken,is best wel vet jah
Plaats reactie